Den kommer lige fra hukommelsen idet jeg spiller på min account fra en vens computer.
Mig og min ven var lidt uenige så derfor denne post.
Spiller er nl 400 6 max.
Villain er set reste med ialt 400-600$ i potter på 50-60$ op til 3-4 gange inden for 50-70 hænder. Spiller generelt donket og tror enen han er fuld eller på noget andet.
Nu til hånden.
Hero har 450 $ og dækker Villain som er gået fra 800 til 425 inden for 30 min.
Villain på knappen Clickraiser til 8.
Hero I BB med Q♠ J♦ kalder som den eneste.
Flop: Q ♦ 6 ♥ 2♦ pot - 18
Hero checker
Villain Better 12
Hero Kalder
Turn: Q ♦ 6 ♥ 2♦ 2♣ pot - 42
Hero Checker
Villain Rester med cirka 400
Hero?
NL400 Donky modstander
Fold
Er han så donket finder du nok et bedre spot.
Jeg er helt enig med DAxelsen, du burde kunne finde et bedre spot. Altså et muck. Og hvis jeg du så får en monster, så raiiise for satan - Søren style! :)
er med på at jeg kan finde et bedre spot og derfor også min vens og min diskussion.
Men vi er ikke hu og risikerer at andre hapser de løse skillinger.
Andre?
Jeg kan godt se dit problem. Du vil have donkens penge og er bange for at en af de andre ripper ham og at han så smutter - det er classic :) Har han vist op de 3-4 gange han har været allin??
Jeg mucker.
Dog synes man skal passe på med "Find et bedre spot" mod disse donks. Der sidder 4 andre spiller og er mindst ligeså vild i varmen efter hans penge som en selv.
Men jeg synes det kræver lidt mere indsigt i hans spil før jeg betaler her. Synes ofte jeg ser donks overbette deres stærke hænder helt vildt for at beskytte potten mod draws. KK+,KQ,AQ, 2x osv.
Nej der har intet været vist op heller ej showdown ved at all-in moves.
@myth
"Villain er set reste med ialt 400-600$ i potter på 50-60$ op til 3-4 gange inden for 50-70 hænder. Spiller generelt donket og tror enten han er fuld eller på noget andet."
Du har jo ikke engang set ham bluffe så! Det gør et call endnu mere vanvittigt. Allin kan være hans version af et valuebet, du aner det ikke.
Ok så han har aldrig vist noget snask(!) op endnu, så folder jeg anytime - men sådan en semi weak holding. Og du har jo heller ingen ide om hvad han sidder med i hulen. Click kan være ALT imo. Men det lyder lidt som om at du callede??