NL400, FE?

#1| 0

Villain 24/11 nitish.

***** Hand History for Game 4194175080 *****
$400 NL Texas Hold''em - Friday, May 05, 19:55:07 ET 2006
Table Table 107181 (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 5
Seat 4: DirkPitt_51 ( $1265.59 )
Seat 6: LazyBear1 ( $500.50 )
Seat 5: AB_illusive ( $451.40 )
Seat 1: DB7007 ( $563.30 )
Seat 2: LAmanager ( $350 )
DB7007 posts small blind [$2].
LAmanager posts big blind [$4].

** Dealing down cards **
Dealt to AB_illusive [ Qh Js ]
DirkPitt_51 folds.
AB_illusive raises [$15].
LazyBear1 folds.
DB7007 folds.
LAmanager calls [$11].

** Dealing Flop ** [ 9, 8, 9 ]
LAmanager checks.
AB_illusive bets [$25].
LAmanager calls [$25].

** Dealing Turn ** [ A ]
LAmanager bets [$35].
AB_illusive raises [$125].
LAmanager calls [$90].

** Dealing River ** [ 9 ]
LAmanager checks.
AB_illusive is all-In.

Kommentarer?

06-05-2006 12:01 #2| 0

Hvad sætter du villian på?

flush?

06-05-2006 12:27 #3| 0

Går ud fra at du sætter villain på en flush og derfor er nødt til at folde da han ikke kan have et es.

Problemet er bare at en rigtig dygtig spiller heller ikke kan sætte dig på et es med det turn bet du laver.

Hvis han er en nit som du skriver er dit push dog +EV efter min bedste overbevisning, da han ikke tænker så langt.

06-05-2006 14:16 #4| 0

Fold turn, når semi-nittish folk better ind i dig på det ultimative scarecard er det ikke fordi de har planer om at smide.

På river... well..... flushen folder jo nok og det kunne meget vel tyde på han har den, men jeg tror generelt at han kigger med andre typer hænder for ofte til at det er en god idé...

06-05-2006 16:52 #5| 0

Nogle gange er det + EV at spille med stiv pik og håret tilbage !

Hvis både du og villain er 200-300 dollinger dybere ville jeg sige - I like !!

Men her er potten for stor og villain har for lidt tilbage til jeg tror du har nogen FE

07-05-2006 05:32 #6| 0
OP

@DS: God pointe med at jeg har svært ved at reppe et A, og det var egentlig også, hvad jeg tænkte imens jeg spillede hånden. Men som du også påpeger, så opdager han det nok ikke.

@Jarwohl: Jeg aner ikke, hvordan jeg kan smide noget som helst i position på en nitish spiller, med et parret 3-flush scarecard-på-turn board. Det må du lære mig en dag.

Omkring min handreading, så fulgte den nogenlunde denne tankegang:
Preflop: Alt playable. Ingen trash-hands som J4off osv., men jeg ved ikke hvor loose han er i blinds. Jeg vil dog forvente han er mere stram end loose.
Flop: Wtf, call? Spade-draw, pocket af enhver slags, måske bortset fra de helt små.
Turn: 35 i 80? Steneren.. Sparen completede, men det ligner ikke ligefrem en hånd, der har lyst til at bygge en stor pot. Jeg repper flushen, alternativt en 9''er. Call? Jesus.. Han kunne selvfølgelig have en 9er, men det flop connecter sku med retti mange start-hænder, så jeg ville forvente noget mere beskyttelse på floppet. Han kan have besluttet sig for at sløvspille et hus. Sandsynligheden ligger til en flush, der prøver at potbuilde turn, og pludselig blev lidt skræmt for et hus.
River: Oh yes, det perfekte kort. Flushes kan umuligt calle. 1010/JJ folder sku turn, ellers folder de helt sikkert river. Et sløvspillet hus er enten counterfeited, eller han har quads. Quads eksisterer ikke i min verden. Stiv pik og håret tilbage - NAKKEN!

.. River completede dog fint til hans AK, og jeg sviner ham til helt for mig selv, for at tage den slags kort af mod en tyr som mig på floppet. Han skal ramme sine bloody 14% for nogensinde at komme til showdown. Spasser.

- AB ;-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar