Villain har lige sat sig.
Party Poker No-Limit Hold''em, $ Hero (6 handed) converter
MP ($795.56)
CO ($400)
Button ($450.26)
SB ($304.59)
Hero ($960.56)
UTG ($400)
Preflop:/ Hero is BB with 5♥, 6♥. SB posts a blind of $2.
2 folds//, CO raises to $15/, 2 folds//, Hero calls $11.
Flop:/ ($32) Q♥, K♥, 9♥ (2 players)/
Hero bets $30/, CO raises to $60/, Hero raises to $175/, CO calls $115.
Turn:/ ($382) 9♦ (2 players)/
Hero skubber.
Hvad siger I til 3-bettet?
Andre kommentarer?
NL400, flopped flush oop
Hmm... Ved ikke hvor vild jeg er med dit push... Du vil kun blive callet af hænder der slår dig, eller hænder der har mange outs mod dig...
9eren er et rigtigt grimt kort for dig.. Synes hans flop spil ligner et set...
Jeg tror jeg check/folder her... Du kan måske blive callet af, AK med A♥, og en floppet str8 med en ♥, det er reelt de eneste 2 hænder du slår, men de har stadig en del outs for at lave den bedste hånd på river...
Han har 210 tilbage. Checkfolder du stadig?
Jeg er i oevrigt enig i, at det ligner QQ/KK/A♥K, men det er alt andet lige svaert at saette ham paa kun det, naar han minraiser mig.
Jeg skubber primaert for at faa ham af en haand med outs (noegent A♥), da jeg ellers bliver noedt til at checkfolde til en ♥ paa river.
Ja, jeg checker/folder også selvom han har 210 tilbage... Det er trods alt et halvt buy in...
Jeg spiller den præcis ligesom ovenstående. Hans handrange er ikke så smal, som I gør den til. Da mange undgår at leade med en floppet flush hér, kan han sagtens lave det samme med KQ, J10, AK uden h - men selvfølgelig er der også de oplagte A♥K, KK, QQ, A♥A osv.
Fastplayet 3-bet er helt standard, da retti mange turn-cards (A, K, Q, J, 10, any ♥) kan tage din action eller gøre dig second best.
- AB
Et push på floppet kunne sikkert godt virke, da du får pengene ind inden turn hvis han caller. Og på turn kan der komme en masse scarecards for dig og villian, så derfor er det helt klart at foretrække hvis pengene kunne komme ind på floppet.
Jeg kan dog stadig ikke lide dit turn push. Efter actionen på floppet pusher jeg kun hvis turn ikke er en ♥ eller paire bordet.
Jeg er absolut heller ikke vild med det. Til gengaeld vil jeg heller ikke give ham lov til at tage den fra mig, naar jeg har saa lidt tilbage.
@Fisk
Jeg kunne godt finde paa at slappe af, hvis turn var en lav hjerter, men ikke her. Check-folder du virkelig?
Jeg synes ikke dit turnpush er dårligt.
Skubbe floppet efter hans gayraise virker lidt plat. Så holder du sets og bedre flushes inde, folder langt de fleste 1- og 2-par. Så hellere tage den ekstra value. Han har trods alt max 7 outs på turn (flushdraw eller set) - 14% er ikke ligefrem katastrofalt.
- AB