Villain hér i hånden er rimelig standard, ikke så fancy.
Hand #131404020 at table: Table TH 20
Started: Fri Nov 11 09:09:54 2005
Hero is at seat 2 with 508.60
XXX is at seat 3 with 336.40
XXX is at seat 4 with 665.89
Villain is at seat 5 with 111.30
Hero posts the large blind 4.00
mike505 posts the small blind 2.00
Hero: 8♥, 10♥
Pre-flop:
XXX: Call 4.00
Villain: Call 4.00
Hero: Check
Flop (Board: 5♠, A♥, J♦):
5 checks.
Turn (Board: 5♠, A♥, J♦ 7♥):
XXX: Check
Hero: Check
XXX: Check
XXX: Bet 12.00
Villain: Call 12.00
XXX: Fold
Hero: Call 12.00
River (Board: 5♠, A♥, J♦ 7♥, 3♥):
Hero: Bet 32.00
Villain: Raise 64.00
..kan det forsvares at calle hér - med de potodds?
- Asger
NL400, Flush any good?
Du skal da calle her. Villain kan da have ramt en lavere flush, evt et set i 3"ere.
Jeg tror ikke han caller turn med et par 3. Og hvor mange ville raise en lavere flush en min - når nu min flush er så blottet?
- Asger
Instant call!
Du får simpelthen for gode odds ligesom i din anden post. Hvis du ligger de her hænder ned så let bliver du simpelthen for nem at spille.
Ja okay, settet er ude, det er tidligt om morgenen ;-) Men mener stadig det et klart call.
Hundred procent sikkert call!!! -du kan ikke gå ud fra han har ramt sin backdoor flush.. der er hundred ande ting han kan have ramt.. Og hvish an har må du betale de 32dollars som desuden også kun er 1/12 buy in. Prøv at tænk hvis det var NL20, så ville du heller ikke folde til 1.5dollar, som savrer til det samme:) hehe
@Alle: hehe, I er sku nogle hårde hunde hér fra morgenstunden. Well, jeg foldede nu heller ikke (og han viser Q-høj flushy), men det skader vel ikke at spørge, om andre kunne finde på at lægge sig hér.
@87Kenned: God pointe. Jeg tror sku jeg er blevet lidt moneyblind af mit stadige forsøg på at vandre et limit op.
@Asger
Det her er én af dem der kan sammenlignes med at calle ned i limit. Man véd af man meget ofte er slået, men hvis det nu bare virker én ud af xx gange....
@87Kenned
"der er hundred ande ting han kan have ramt.."
Du begyner bare at nævne...
Umiddelbart kan jeg kun komme på 46 til en straight, og selv den hånd ville ikke nødvendigvis (gay)raise her.
Det, at det er backdoor, er i og for sig irrelevant i betragtning af, at floppet bliver checket igennem.
Peter
Jeg kan ikke lægge den ned pga. odds, men jeg tror ikke du er god ret ofte her især mod en villain der ikke er tricky.
Hvordan skal man kunne lægge sig her??
Manden min raiser det er for mig at se et instant call...
Klaus
Pointen er jo netop, at et mini(gay)raise skriger efter action. Hvor mange hænder som Asger slår "skriger" efter action?
Jeg får ca. 5:1 på callet. Tror du det er godt nok, Hardgrove? .. Er jeg god ca. 16-17% af gangene?
- Asger