Seat 1: MonkeyOnTilt ( $573.72 USD )
Seat 5: Kalhoznik ( $1,285.75 USD )
Seat 2: Hero ( $562.70 USD )
Seat 6: Lamouline ( $974.80 USD )
Seat 4: davidross ( $400 USD )
Seat 3: kmsbnn ( $380.50 USD )
Hero posts small blind [$2 USD].
kmsbnn posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 3♣ 5♣ ]
davidross folds.
Kalhoznik folds.
Lamouline calls [$4 USD]
MonkeyOnTilt folds.
Hero calls [$2 USD]
kmsbnn checks.
** Dealing Flop ** [ 4♦, Q♣, 2♣ ]
Hero checks.
kmsbnn checks.
Lamouline bets [$11.40 USD]
Hero raises [$42 USD]
kmsbnn calls [$42 USD]
Lamouline folds.
** Dealing Turn ** [ 3♦ ]
Hero bets [$72 USD]
kmsbnn calls [$72 USD]
** Dealing River ** [ 7♣ ]
Hero?
Villain har regular stats over 50 hænder (22/17/3), jeg har ikke set ham lave noget specielt.
Jeg har spillet rimelig aggressivt (27/23/4) på det her bord, men ikke ret længe. Jeg ved ikke hvad han har på mig.
Jeg leader normalt floppet, men misclickede og checkede.
NL400 flush
c/c
kan ikke se hvad villain kalder dig med som du har slået grundet hans call på floppet, og at han ikke raiser dig på turn.
du kunne også bette ud på river, men foretrækker et c/c pga vores lave flush.
p.s. im weak
Hmm... han kan jo have ret meget crap.
Qx med x>9 er næsten udelukket pga. preflop.
Jeg tror ikke, at du får et call ud af et bet, hvis du er foran. Jeg tror umiddelbart, at check/call er bedst. En hånd der ikke slår dig vil vel bluffe på det riverkort.
Jeg b/f river. Alle sets skubber/raiser han på turn - Svært at sige hvor passiv han er med 2pair, men uanset hvad, ser jeg ham ikke skubbe på river med en dårligere hånd.
@ChrisJ
hvad forventer du caller dig givet villains linje. - og hvorfor ikke c/c hvis du vil b/f
Jeg vil meget hellere b/f end jeg vil c/c. Som sagt ser jeg ham aldrig skubbe en dårligere hånd på river, og uden større history med villain har jeg svært ved, at se ham lave hans hånd om til et bluff på river.
Vil meget nødigt gå glip af et valuebet her.
@ChrisJ
Jeg er enig i, at det er et fold, hvis vi better. Dog tror jeg ikke, at vi får et call. Jeg kan sagtens se Villain bluffe et farvetræk med en hånd, der ikke kalder et bet.
På den anden side så bluffer han nok ikke efter et check/raise på flop og et godt bet på turn. Men så kalder han formentlig heller ikke. Jeg vil nærmest folde 42 her til et bet.
Oh, han coldcaller dit check/raise på floppet. Det havde jeg overset.
Så må han have en semigod hånd.
Måske skal den have et VB... hmm...
du kan også lave et lavt "blocking bet", med hensigten at calle et raise fra villian. Formålet med det lave bet er to ting:
1) du kan måske få lidt value ud af en dårligere hånd
2) du kan måske inducere et bluff
@Kasperoviz
Blocking bet er med hensigten at folde til et reraise. Og det laves for ikk at induce et bluff da villain skal have en stærk"ere" hånd for at reraise.
Netop. Derfor "" omkring "blocking bet". Pointen er jo netop, at det skal ligne et blocking bet, hvor man normalt folder.
Jeg synes ikke helt stacks er til at lave et induce bet på river. Så skal jeg bette $150 og på en eller anden måde overbevise ham om at han har FE for $100 mere?
All in, alt andet er helt væk. Hvordan kommer der nogle en diskussion igang her? :)
Check river og spil for stacken.
"TANK & SHOVE. VIKER HVER GANG"
Lol, altid dejlig nemt at spille mod folk af denne overbevisning.
Ellers som Joonas, ez push.
@ Xizor...naah den er nok ikke helt i top her. Skulle jeg vælge linjen ville jeg dog også bette 100 og håbe på et bluffraise eller et tyndt call.
Til alle dem der shover hver gang...hvordan spiller i alle de marginale hænder som AQ?
(pusher i øvrigt også selv her, men kom bare i tvivl om det var det der var mest value i)
Jeg shover og villain slowroller mig med AJ♣.
Jeg blev efterfølgende i tvivl om han reelt kunne have andet end en flush på river, men det lader til at de fleste er enige med mit spil.
Tak for kommentarene.
Btw foretrækker jeg helt sikkert et floplead. Jeg tror aldrig jeg CR'er i en unraised pot som her.