NL400 ftw?
Og nej det er ikke mig..
EMO_BOYFRIEND på Party hvis nogen kender ham..
nh
Det er jo faktisk helt vildt, hvad er hans true winrate så ikke hvis han holder 6 BB/100 pr. bord?
De er da fra PT, EMO_BOYFRIEND har nok bare haft en (forståelig) trang til at blære sig.
@Xizor: Desværre, jeg har dem ikke længere efter et computercrash og manglende backup. Det jeg mente var bare, at en habil pokerspiller, der klarer sig fint på NL1K og breaker ca. even (hvad jeg erfarer i hvert fald) på NL2K, godt kan, med den aktivitet, breake NL400 for pågældende winrate. Det syge er jo, at det garanteret ikke har taget ham mere end et par måneder at spille de der hænder.
Min nuværende winrate på Ladbrokes er dog -6 ptbb/100 over de første 16K hænder, så det går aldeles glimrende. Der er noget i vejen med min gameplan, og samtidig er jeg sick sick coolered.
- AB
Min PT database indeholder de ca 1,5M hænder jeg har spillet til dato -- men jeg tager jo også backup som bliver lagt i bankboksen :)
Min lifetime winrate på NL400 er dog så syg ringe er jeg ikke vil nævne den (den er dog positiv)
Jørn
@ macstarr
Jeg har tyvstjålet den fra 2+2.
@AB
Jeg tror nok at det er for de første ~8 måneder af i år.
I øvrigt tror jeg godt han kan slå NL2k ret hårdt hvis han gør noget ved det.
@Xizor: Mjah, indtil videre har han ikke været en truende modstander, men han kunne selvfølgelig gå hen og blive det.
Er jeg den eneste der hæfter mig ved den meget lave turn og specielt river aggression?
Jo, de ser lidt lave ud
Jeg ligger på 4.4 / 2.6 / 2.3 (total 2.8) for August
Jørn
Hm, er han rykket op eller bare på ferie for tiden? for har selv multitablet nl400 en del de sidste par uger og har ikke set skyggen af ham