Hey, jeg spillede denne hånd mod alle tiders skrubabe, den imbecile donk, Ahle.
Jeg har ham over 237 hænder som TAG pre og aggressiv post flop. Jeg har ikke set ham i noget decideret skæg endnu på de to borde, jeg har mod ham.
Jeg ved, han godt kan lide at spille friskt til.
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: BESTHNDWON ( $586 USD )
Seat 2: gedansk1 ( $444.40 USD )
Seat 4: DONKEN AHLE ( $494.30 USD )
Seat 5: torpeda ( $589.70 USD )
Seat 6: D_liciousUTB ( $653.05 USD )
Seat 3: lHero ( $354 USD )
BESTHNDWON posts small blind [$2 USD].
gedansk1 posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero K♦ x♥
Hero raises [$14 USD]
Donken Ahle calls [$14 USD]
torpeda folds
D_liciousUTB folds
BESTHNDWON folds
gedansk1 folds
** Dealing Flop ** 9♠, 8♦, K♠
Hero bets [$28 USD]
Donken/skrubaben Ahle calls [$28 USD]
** Dealing Turn ** J♣
Hero checks
Skrubaben bets [$64 USD]
Hero raises [$168 USD]
-> Bad play? Hvilke hænder kan han sætte os på?
Hvis han går AI, hvad skal vi så have for at calle?
NL400 - hånd mod Ahle/skrubaben
Jeg kan godt lide det play mod spillere der kan lide at floate meget. Men jeg kan ikke lide det på dette bord, da det er meget koordineret, og fordi du har en legitim hånd at fortsætte med uden at bygge potten unødvendig stor.
Hvis han går all in skal jeg min have to par.
Jeg ved ikke om det er fair at tale om specifikke spilleres tendenser, men jeg har ikke spillet mere end 300-500 hænder med ahle sp jeg har alligevel ikke det store.
Jeg tror ikke han better turn uden en plan for hvad han gør ved et check/raise. Jeg tror han checker de fleste turns med draws, mellem par, kombo draws. Jeg tror heller ikke han floater en utg raiser i særlig ofte. Jeg ved ikke om han raiser 88-99 osv på floppet. 89 vil jeg tro han raiser på floppet.
Hvis du er ukendt tror jeg ofte han better turn for value ret light og folder til et check/raise. Hvis i har historie og han ved du er god, tror jeg ikke han valuebetter turn med mange hænder der folder til et check/raise.
Jeg kan bedre lide at skyde 2nd barrel end et c/r her. Det passer også bedre til mit spil.
Hvis han skubber så kør pokerstove vs {88,99,89,9J,KJ, TQs + plus et par random draws} el. Når det er Ahle så har han nok QTo.
Hola,
Jeg kan fortælle, at Ahle satte mig AI og jeg valgte at folde. Jeg kunne straks se, jeg lavede et dårligt play.
Så er der CL, drenge!
valgte du at folde, fordi du frygter 10Q , som er den enste hånd der slår dig.. Det fatter jeg sku ik'