Spiller heads up mod en agressiv spiller med en meget stor handrange.
Villain($1230)
Hero($725)
Villain poster BB på 4
Hero poster SB på 2
Dealt to hero K♣2♠
Hero caller 2
Villain raiser til 16
Hero caller 12
flop , 9♣9♠2♦ pot: 32
Villain better 1214
Hero??
Er dette et bluff??
Vi har btw spillet i halvanden time efterhånden, og jeg er nede små $600
Nl400 Heads up
Det kan meget vel vaere et bluff, men jeg tager under ingen omstaendigheder chancen med saa marginal en haand!
Udover at any 9 slaar dig kan han evt. ogsaa side med et pocketpar som har dig slaaet.
Det kan sagtens være bluff, men da du næppe vil spille for stakken med din 2''er er det stadig et klart fold.
(jeg går her ud fra, at det er villain der går all-in og ikke HERO som anført)
Det virker lidt som om, du bliver kyst af villains spillestil ? (hvis ja, er det jo bare et andet bord)
Sgu ingen grund til at kalde med din 2er. Har ganske sikert et pp. Måske endda 9eren?
Det der ligner MEGET et miss-click. Men ændrer ikke ved, at det godt kan være et miss-click fra en hånd der slår dig.
Det er en dum chance at tage, at calle her.
Se på matematikken i det. Risk/reward-ratio''en.
Det var satme da et steneren spørgsmål. Er der byttet om på villain og hero i den her hånd?
Jeg er ikke i nærheden af at calle den dér. Jeg folder endda en del pockets fra JJ og ned. QQ+ bliver read-betinget.
- AB
Hehe du skal være bedst eller blive bedst cirka 92 % af gangene for at et call kan betale sig.
Hmm...
Jeg troede sgu ikke det var muligt at opstille et scenarie hvor det er nødvendigt at være god over 50% af gangene for at det er +EV...
Live and learn... ;)
Haha, det studsede jeg sgu også live over ;o)