NL400, HU - 200 BB flop rest.

#1| 0

NL400 Cash, HU

Note: Vi har kun spillet i 5 min tid.
Villain virker sane, til den LAGish side

Villain sidder med 800
Jeg dækker

V. raiser til 16
Jeg caller med ATo

Flop: A T 9 tt
Jeg better 25
V. raiser til 103
Jeg rester

Std med 200 BB stack?

24-12-2007 04:58 #2| 0

Nej ikke standard. Virker meget dårligt når du ikke kender særligt meget til villain. Hvilke hænder er det du prøver at få value fra, når villain er sane?

24-12-2007 06:45 #3| 0
OP

Jeg gør det hovedsagligt for at beskytte min hånd fra de mange klamme turnkort som kan falde.

Jeg håber på at en AK/AQ engang imellem betaler af.
Som sagt har jeg kun spillet mod villain i 5 minutter, og det er kun mit umiddelbare indtryk at han er sane. Har ingen idé om hvor meget han tyrer den af...

Lad os sige jeg bare caller i stedet. Hvis der falder en blank går jeg ud fra planen så er at CR'e?

- Men hvad er planen hvis fx. en Q falder som completer farven?

26-12-2007 10:54 #4| 0
OP

bump

26-12-2007 11:09 #5| 0

Jeg CR'er flop. Som spillet...meh..push er okay, mest fordi du har vist styrke, så han checker en del bag på turn, hvorfor du mister rigtig meget action på river ved mange kort. Og bliver suget fairly often.

26-12-2007 11:57 #6| 0

Jeg CR'er også floppet og kommer gerne all in på turn uanset kort. Men umiddelbart kan jeg godt lide din linie. En sane villian raiser med any two på det flop, så jeg tror du tager den ned meget ofte her eller får et løst call af AK-AJ.

26-12-2007 12:06 #7| 0

havde det været draw heavy flop syntes jeg lead er fint, men på det board c/r jeg bare

eller min erfaringen er at når villian leader ud i mig, når jeg er preflop aggressoren. Har de som oftest draw eller mediocre hand

så lige i var 800 bb dybe, så c/r jeg hvergang

tbh har jeg ret svært ved at se hvad caller dig som du slår. Syntes du viser enorm styrke. Jeg mucker AK-AJ på det der board, alt for tørt

eller så skal jeg have et read på villian at han overspiller for at gå til bunds

26-12-2007 12:21 #8| 0

@Signic

Synes du, at
A T 9
er tørt?

Det er ca. hvad AT9 tt betyder :-)

26-12-2007 12:31 #9| 0

Åhhh sÅ er det ikke så tørt mere haha :o Troede det var 3 suited flop

ja så er min analyse lidt ubrugelig :D Så kan jeg godt finde på at calle med AK-AJ, om du har spillet friskt earlier. Syntes et rest er fint, om du har imaget til det, men jeg c/r altid med disse stacksizes

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar