vi har spillet ~25 hands, og han virker meget tight, like 30/25 og han har endnu ikke 3bettet
(senere hen i matchen blev han 40/35 med 3bet på 10)
Dette er matchens første 3bet, og der har ikke været nogen særlig dynamik. jeg har ikke set ham før.
Jeg har over de få hænder spillet 45/45
Tanker:
Der er et par draws ude, men ellers et ganske ok flop for min hånd.
Når han kalder mig er jeg ret sikker på at jeg har den bedste hånd, men hvad gør vi på turn?
vi slår stadig en MASSE hænder, desværre vil mange måske folde til et turn bet.
Jeg ser som sådan ingen grund til potcontrol da jeg ikke har tænkt mig at give op med denne texture/action, så bet/caller vi, eller checker og VB'er vi de fleste rivers ?
-IDDQD- sitting in seat 1 with 430.00
IBRA_81 sitting in seat 2 with 369.00[Dealer]
IBRA_81 posted the small blind - 2.00
-IDDQD- posted the big blind - 4.00
** Dealing cards to -IDDQD-: J♠, A♠
IBRA_81 raised to 14.00
-IDDQD- raised to 44.00
IBRA_81 called - 44.00
** Dealing the flop: J♦, 5♠, 8♦
-IDDQD- bet - 52.00
IBRA_81 called - 52.00
** Dealing the turn: Q♠
-IDDQD-
Edit: double deck
NL400 HU interessant turn spot
Hmmm..... Der er vist en J♠ for meget.
EDIT: Idet jeg gaar ud fra det er farven du har faaet galt et eller andet sted gaar jeg efter et CR.
Lige edit: :)
Du rammer umulig flush på turn. Både J♠ i holecards og på floppet :)
Jeg beholder presset og bet-caller. Du 2nd barreler vel en semi stor del af din range på det kort?
Men okay du har noget nær den eneste hånd du ikke behøves at 2nd barrele med? Alle sets, overpar, draws, str8s osv får vel et skud mere grundet bordet textur?
Oplagt at 2nd barrelle (og kalde allin). Vi få value fra mange dårlige hænder: JT, T8, 98, KJ, ♦♦ etc, og som MythDark er inde på så ville vi 2nd barrelle stort set alle stærke made hands.
Jørn
Thyssen+1
Desuden hvis du checker, og han checker bagved, og river siger any ♦ eller 9,10, eller K har du en ret skidt beslutning når han skyder river.
Men okay du har noget nær den eneste hånd du ikke behøves at 2nd barrele med?
Det er jeg stærkt uenig i. ser ikke andet end T9♦ eller T9♠ man kunne overveje CR med, men selv med de hænder ville jeg foretrække et bet for at få value fra dårligere hænder eller draws.