NL400 HU video vs regular

#1| 0

Hey

Jeg har lavet en video til et trainingsite, og i den forbindelse ville jeg lige poste den her. Jeg poster den i håb om at i vil kommentere den, og at i ligeledes vil kunne stille spørgsmål til min 'thoughtprocess', og måske selv lære noget.

Der er ikke lyd på, da det er meningen at en coach ligger lyd på inden den bliver lagt op.

Villian i videoen er ikke kendt mere end det jeg får ud fra sessionen. Det vides dog at han er regular på niveauet og NL600+.

Linket: www.2shared.com/file/9806119/164d4497/Munken.html

Håber i vil tage godt imod den, og give en masse konstruktiv kritik :)

08-12-2009 23:01 #2| 0

Cool, jeg ser den lidt senere.

08-12-2009 23:03 #3| 0

<3imo - smid lige din msn i en PM hvis du har lyst til at sparre lidt (så din henvendelse i en anden tråd)

Jeg spiller pt. nl30 HU, men rykker nok snart op.

08-12-2009 23:11 #4| 0

er igang med at hente nu, srkriver når den er set senere!

08-12-2009 23:17 #5| 0

Hvordan downloader man filen? :D

08-12-2009 23:27 #6| 0

nadal +1

kan det passe man skal dll den der toolbar?

08-12-2009 23:31 #7| 0

RAPIDSHARE / MEGAUPLOAD tak

08-12-2009 23:38 #8| 0

ok folkens, det er ikke så svært.
nede i højre hjørne der står noget med "Save file to your PC" eller sådan

08-12-2009 23:39 #9| 0

Ah, den var godt gemt!

TY

09-12-2009 00:31 #10| 0
OP

@Alle

Som toreds nævner det, så skal i bare trykke på knappen lige over "download 2shared toolbar" hvor der står save file to pc "click here".

09-12-2009 00:52 #11| 0

amen den havde jeg trykket på, men der gik den bare ind på en anden hp :) Men det virker nu.

09-12-2009 14:39 #12| 0

Har lige set videoen, og offence, men jeg er altså ikke skide imponeret af hverken dig eller villains spil i denne korte session.

First of all, hvorfor i al #¤%&/ c/c'er du et AQTJK completet bagdørs farve for et dobbeltpotbet AI på river?! Shove selv eller c/f.

Pointen med at åbne endnu lavere end 2,5 bbs, som villain gør, er vel at åbne endnu mere light op, og endnu vigtigere, udnytte det bliver billigere at se flops. Det kan umuligt være standard at clicke 55 PF og folde til et 7,5 bbs 3bet 110-115 bbs deepish? Det gælder det samme med K8s, når han 3better så meget, så må du altså defende lidt bredere end SCs og høje kort.

Jeg synes i øvrigt dit KJo bluff er heeeelt væk - boardet er ikke det fedeste at 2nd barrrele og din betsizing afslører dig, hvilket villain også har fundet ud af. Sygt dobbelt float med J høj han laver, men du er åbenlyst læst.

Din 66 hånd er altså også temmelig ringe. Jeg sad lidt og tænkte, hvad er pointen med næsten at potte river med et set, når der ligger 4567, og så mangler det bare han raiser dig nu og du smider - c/c må være default, bet/call er lidt mere alternativt, men jeg hader det ikke.

EDIT: Formulering

09-12-2009 16:03 #13| 0
OP

Gider du ikke sætte timestamps på?

Edit: Grunden til at jeg har postet er, at jeg udemærket er klar over at der er nogle ting, som skal rettes og at jeg ikke spiller perfekt. Det er jo netop meningen, at jeg vil forbedre mit spil, og i denne forbindelse er denne video et led.
Jeg ved ikke om du selv har haft en dårlig dag, men synes ikke jeg har fortjent din tone - uanset mit spil i videoen :)

09-12-2009 16:56 #14| 0

@Mancini

Mulighed for kandidat til dårligste kommentar på PN hele året - shit en omgang lort du lukker ud.

Du finder 3-4 spots i en video på 40min som er semi marginale også går du ellers bare igang med at svine, flot flot flot.

Gider ikke rigtig kommentere på det du skriver, da du nok ikke står til at redde alligevel.

@amunken

Synes generelt det ser fornuftigt ud. Generelt synes jeg du får callet med nogle dårlige hænder OOP. Du spiller en del offsuited gappers OOP, dem folder jeg bare eller 3-better hvis jeg mener villian folder bredt nok. Jeg vil istedet flatte med en lidt bedre del af min range. Flat f.eks. Q8,Q9,QT,QJ som alle er hænder der langt foran hans range og spiller fint OOP. Tror desuden du vil have fordel af at c/r en del mere OOP hvis du vil spille der.

Post-flop ser fornuftigt ud. Synes KJo bluffet er ok pga. stacksizes, da du kan få ham til at folde en del Ax hænder, det kræver dog at du shover river også. Med den dynamik i har i den her session tror jeg han er i et tuff spot selv med AQ som er toppen af hans range.

Spiller ikke selv ret meget HU og jeg skrev egentlig mest for at svine Mancini, så mine kommentarer er måske ikke super gode :-)

09-12-2009 18:25 #15| 0

jeg skriver kommentarer på engang i weekenden.
Kan dog sige at jeg generelt synes at det ser ok ud, dog kalder du, som nævnt af begge, for light og for meget oop imo.
du vælger også et par underlige steder at c/r flop.

For mig virker det ikke heeeelt som om du har styr på villains tendenser, men spiller dine kort lidt for meget.
Han virkede temmelig ABC og bettede kun 3streets med solide holdings.
Derudover vælger du for mange "crap hands" at 3bette med pf. Mod sådan en gut, der åbner 100% pf og ret call-happy postflop ville jeg hellere udvide min valuerange drastisk i stedet for at polarisere den som du gør.

En ting jeg lagde mærke til var at villain var insane station. 2-3 gange i træk ser jeg ham kalde dit 3bet og så kalde 2 streets for at smide til river shove.. Dvs ekstremt profitabelt at spille mod ham og endvidere bluffe i sådanne spots. Normalt lyder det spewy men ham her gjorde det jo nærmest HVER GANG!! at du så har den hver gang i denne session er så noget andet
enig i betragtningen?? :)

min video stopper ganske pludseligt mens du raiser A3 pf. er det meningen eller er der fejl i min download?

btw.. dette er kun kort generelt ud fra min hukommelse kort.. så videoen igår :)

09-12-2009 18:35 #16| 0

@ Becks

Ja, mindre kan da i hvert fald ikke gøre det. Muligt du synes det er lort jeg lukker ud, men det er du vist ikke i en position til at fortælle mig.
Semi marginale?! Jøsses .. Det er ikke semi marginalt at kalde et dobbelt pot shove uden at kunne vinde potten - det er DÅRLIGT!

Grow up

@ Amunken

Det er en 40 minutters video på et site, hvor softwaren er meget langsom - hvis du ikke kan huske de hænder jeg påpeger, så må du altså selv lige se den igennem igen, det er jo trods alt dig der vil have feedback. :)

Min tone? Altså jeg skriver sq bare. Hvis du spiller marginalt godt, havde du fået det af vide, spiller du marginalt godt var det det, jeg havde skrevet. Jeg synes videoen er semi uinteressant, der er ikke nogle hænder der virkelig er kød på, og åben for debat. Det er mere generelle ting, jeg lagde mærke til.

Jeg synes dit KJ bluff er skidt, fordi barreler et skidt kort med en betsizing som jeg ikke kan se hænger sammen med ret mange, hvis overhovedet nogen hænder i din valuerange. Han peeler rigtig, rigtig ofte det turn kort der igen, og så er det altså for det første dumt, at bluffe så stor en size, når 105$ giver det samme, men også at checke river. Giv op på turn, eller kør den helt ud imo.

Lidt ala det samme med 66 hånden - du ville gøre dig selv en kæmpe tjeneste ved at tænke lidt længere frem i hånden. Det sutter, at blive raiset i 66 hånden, samtidig med, at villain næppe kalder dig specielt ofte, når han har checket turn. Giv ham muligheden for at bluffe, og c/c.

TQAJK hånden, hvor du c/c med 56, hvor der er bagdørsfarve complete _ER_ jo dårligt - du kan ikke vinde hånden? Du kan splitte den, eller tabe den. Hvad er dine tanker bag det c/c?

Jeg forstår i øvrigt heller ikke du folder connecting hands som 45o og 56o til et 2,5 bbs raise.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar