Hånden er spillet for et stykke tid siden, under et shot/limitrush på NL400.
Villain har lige sat sig, så ingen reads, udover timetells.
Kan ikke helt huske hvorfor jeg limper first in, det er normalt ikke noget jeg gør. Det er heller ikke det der skal diskuteres i følgende hånd.
Villain insta-better samtlige streets, hvad betyder det, og hvad kalder vi river med?
kommentér gerne resten.
PokerStars Game #17707168313: Hold'em No Limit ($2/$4) - 2008/05/26 - 14:45:07 (ET)
Table 'Ninina IV' 6-max Seat #5 is the button
Seat 1: eating_Y ($400 in chips)
Seat 2: CALLANDREBUY ($328 in chips)
Seat 3: bigdanish ($749 in chips)
Seat 4: AlatiF(AA) ($217.40 in chips)
Seat 5: MadSkillz609 ($429.60 in chips)
Seat 6: jebozoven ($338.70 in chips)
jebozoven: posts small blind $2
eating_Y: posts big blind $4
*** HOLE CARDS ***
Dealt to bigdanish 3♣ 4♣
CALLANDREBUY: folds
bigdanish: calls $4
AlatiF(AA): folds
MadSkillz609: folds
jebozoven: folds
eating_Y: raises $16 to $20
bigdanish: calls $16
*** FLOP *** T♠ 7♠ 4♥ POT ~$42
eating_Y: bets $32
bigdanish: calls $32
*** TURN *** T♠ 7♠ 4♥ Q♥ POT ~$106
eating_Y: bets $80
bigdanish: calls $80
*** RIVER *** T♠ 7♠ 4♥ Q♥ 6♣ POT: ~$266
eating_Y: bets $268 and is all-in
NL400, hvad betyder 3 barrels OOP?
Fold, Fold, Fold og Fold.....
Men regner med din linje har heddet
Call, Call, Call og Call...
Og du har sikkert shippet vs AKspades, Wp...
Det var da den grimmeste måde at spille en hånd på!
Mærkeligt at dit nick ikke er BiggyFishy.
Vi folder alle streets HVER gang!
@msm
nej
@mr_hit
ja, det fremgår vist af HH'en at jeg caller hele vejen.
jeg prøver lige igen:
Villain insta-better samtlige streets, hvad betyder det, og hvad kalder vi river med?
Rigtig dårligt spillet. Det giver ingen mening at kalde ned mod ukendt.
Svar nu manden... Lad os nu glemme han har en skod handske og skulle have foldet forlængst i 99 / 100 gange... :D
Om det lykkes ( og villian rent faktisk havde AK spades... ) eller missede er vel totalt ligemeget... !
hvad kan vild anden have..? og hvad caller man ned med...?
Når nu vi alligevel bruger tid på tråden, kan man vel lige så godt prøve at svare manden...!
TOGO
at han better alle streets instant kan betyde 3 ting. Enten har han nødderne, et draw eller air. Det er ikke til at sige hvilken uden reads, så umuligt at sige da det er forskelligt fra person til person.
Ville personligt folde alle streets her uden reads.
What a DONK!!
Priceless
lol, fold preflop. Fold flop også, hvis han nu sidder med ak, har han nok outs til at vinde senere, og du ved stadig ikke hvor du står.
Hvis du absolut skal spille hånden, raise flop da du er i position, men det ville være kamekaze poker et sted, men bedste alternativ at tage villians lead. Hvis han så pusher med lad os sige AK, så folder du stadig og er bare owned.
hmm, point taken.
havde en usædvanlig gutfeeling i denne hånd, og snapcallede river. det var som om villain prøvede at skubbe mig af hånden. store, hurtige bets. jeg tog chancen og callede hele vejen, i håb om at ingen spar eller A faldt på turn+river.
AK, kan ikke lige huske om de var suited.
@coolkjaer
ikke helt enig. kan godt være han er ukendt, men der findes stadig betsize- og timing-tells.
Kanon godt spillet!
Forkert kategori, det kræver (hvad du sikkert godt ved) ufatteligt gode reads at calle ned så tyndt her. Du er glad fordi det virkede, fair nok, du har vel tabt mere end hvad du vandt her på at lave sådan nogle ting. Post i den rigtige kategori næste gang, så er vi glade.