Villain er dårlig, men er regular og multitabler også. Han er aggro, og jeg har ligeså lige stacket ham i en 3bettet 3way pot. Ved ikke om det kan have betydning for hånden.
Jeg er ikke helt sikker på om jeg overhovedet giver noget FE, men.
Dislike?
Seat 1: HERO ($868.00)
Seat 2: Jim_Tonique ($375.50)
Seat 3: Ze_Gnome ($540.07)
Seat 4: JopieMan ($408.00)
Seat 6: BldZwtTrn ($654.80)
JopieMan posts the small blind of $2.00
BldZwtTrn posts the big blind of $4.00
The button is in seat #3
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO A♠ J♥
HERO raises to $14.00
Jim_Tonique folds
Ze_Gnome folds
JopieMan calls $12.00
BldZwtTrn folds
*** FLOP *** A♣ 3♥ 7♥ pot: 32
JopieMan checks
HERO bets $22.00
JopieMan calls $22.00
*** TURN *** A♣ 3[h9 7♥ A♦ pot: 76
JopieMan checks
HERO bets $62.00
JopieMan calls $62.00
*** RIVER *** A♣ 3♥ 7♥ A♦ 8♦ pot: 200
JopieMan checks
HERO bets $125.00
NL400, inducebet
Jeg tror ikke helt jeg forstår.. mener du at betstørrelsen gør at det er likely at han shover ind over dig med air?
Jeg synes du ligner præcis det du har, og jeg forventer at villain spiller mere eller mindre optimalt mod dig - omend han nok får svært ved at smide A'er
Du mener altså at villain skal CR river til 300, hvorefter du får 175:625 (ca 1:3,5) pot odds og folder trips med god kicker?
Hvis du better $20 på river så kan han CR potsize :)
Jørn
Well Thyssen, nu gjorde villain faktisk lige præcis det der var planen og skubbede sin meget alternativ spillet JJ.
Synes dit VB har en fin størrelse. Villain skal godt nok være dårlig for at crai på river med dårligere end Ax.
du kan jo aldrig nogensinde induce et bet ved at bette 30bbs ud i en pot på 45bbs.. det er jo bare std. vb?! At han så pusher betyder bare at han er helt væk, så gi ham en note. Hvis du vil induce et bluff her skal du ned omkring et bet på 15bb's imo.
Som de andre. Kan ikke set det inducende. Synes også du ligner det du har.