Party NL400.
Spiller over hvad min rulle egentlig tillader, da en 60/10 donk fra min buddylist har sat sig med fuldt buyin - men det hele skal ikke gå op i BRM ;)
Villain er vindende regular på NL400, stats 26/22/3. Hans 3-bet range fra BB er derfor sandsynligvis ganske bred.
Hero har spillet standard TAG, og villain ser os sikkert også sådan. Vi har ikke haft nogle clashes endnu.
Seat 6: Hero $396
Seat 1: Villain $400
Hero posts small blind [$2 USD].
Villain posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero J♠ J♦
4 folds, Hero raises to $16, Villain raises to $55, Hero?
Hvad er Hero's foretrukne linie? Nogle der raiser/pusher?
Hvad er planen hvis vi tager et flop af? CRAI på underkort flops? c/c andre flops, c/f turn?
NL400: Jacks i blindbattle
Sygt hvis emoboyfriend er en donk på din nemme at rippe liste :P spiller med ham hverdag jeg repopper eller folder.. hva du sys på givende tidspunkt..
EMO_BOYFRIEND er nok den størst vindende spiller på 2/4 på Party. Jeg har ham forøvrigt ikke som 26/22, men nærmere 21/17 over en pæn sample.
4bet, call push eller call rr og CRAI på stort set alle flops.
Yung, hvad er dit nick på party? PMevt.
Min sample size er ikke så stor, så det kan meget vel være at hans stats er lidt off. Som Razga skriver, er det ikke villain der er donken, han sidder på button.
Pusher han AK hvis vi 4-better? Vi bliver tilbudt rigtig gode pot odds hvis han skubber over et 4-bet, men skal stadig have AK i hans range for at det er profitabelt.
Størrelse på 4-bet i øvrigt - til 160-190?
Så udfra hvad der bliver skrevet ønsker vi ikke at spille postflop med denne villain, derfor 4-better jeg til 175 og forventer at se et fold. Ved yderligere action fra villain er jeg færdig med hånden. Denne linje giver de klart nemmeste beslutninger, hvilket er hvad du ønsker mod en bedre spiller (som jeg antager han er, siden du spiller over dit limit og beskrivelsen af ham).
ER stadig lidt i tvivl om det er bedst at raise eller calle preflop. Jeg callede.
Flop går:
A♥, 2♣, 5♦ ($110)
Check, check
Q♣ ($110)
Hero?
Better vi? Går i check-fold mode? Check-call turn, check-fold river?
rif,
Ja. Jeg tror endda jeg kan huske ham skrive at han aldrig folder AK preflop.
Rooger,
Grunden til jeg bedre kan lide et 4-bet end et call er at du slipper for at spille en re-raised pot oop mod en bedre spiller.
Edit: Sygt mange stavefejl.