Lige startet inde på party... Villan har spillet ultra lag og raiser super meget, sidder på min bærbare så har ingen stats men vil gætte på han spiller noget 36/30 ish
Jeg har spillet noget 28/24 ca. men har givet ham på nakken ULTRA light
Jeg ved villan IKKE har overpar, det havde han raiset PF HVER gang.
Easy fold? Easy Call?
***** Hand History for Game 6297813112 *****
$400 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, September 04, 13:43:01 ET 2007
Table Table 127407 (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: PlzDontBustMe ( $464.70 USD )
Seat 2: Hero ( $569.85 USD )
Seat 3: Adols ( $158.50 USD )
Seat 4: PardeeNaked ( $317.10 USD )
Seat 5: charlett21 ( $791.40 USD )
Seat 6: davidross ( $425 USD )
Adols posts small blind [$2 USD].
PardeeNaked posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ J♥ J♣ ]
davidross raises [$12 USD]
PlzDontBustMe calls [$12 USD]
Hero raises [$40 USD]
Adols folds
PardeeNaked folds
davidross calls [$28 USD]
PlzDontBustMe calls [$28 USD]
** Dealing Flop ** [ 3♦, 4♣, T♣ ]
davidross checks
PlzDontBustMe checks
Hero bets [$98 USD]
davidross folds
PlzDontBustMe calls [$98 USD]
** Dealing Turn ** [ 7♥ ]
PlzDontBustMe is all-In [$326.70 USD]
Hero???????
NL400 JJ mod lag bandit
"men har givet ham på nakken ULTRA light"
Ved han det?
INSTA INSTA CALL!
Så hvis der er meget dynamik PF går man broke på senere streets über light?
Jeg har spillet mod villain på NL1k og han kalder reraises med garbage både OOP og IP.
Jeg er ret sikkert på han havde CRAI på floppet med et flush draw eller kombidraw (det har jeg set flere gange på NL1k i rr pots).
Linjen er ultra-suspekt og jeg ender med at betale.
Denne post er om samme villain: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=138576
Jørn
Edit: Argh, jeg kan vist ikke læse.... PlzDontBustMe != PlzBustMe
Efter at have set din hånd, ville han så ikke kunne spille 56, eller set på denne måde? Eller tror du han ville CR turn AI istedet?
I den hånd som jeg linkede til check-raiser han floppet med et set.
str8'en er muligt og potsize passer perfekt til et turn push set fra hans side.
Jørn
Edit: Argh, jeg kan vist ikke læse.... PlzDontBustMe != PlzBustMe
"Så hvis der er meget dynamik PF går man broke på senere streets über light?"
Huh? Du har overpar. Jeg betaler. Set er det eneste, der slår os og flopper han set på dette board leader/crai han formodentlig any day. Som thyssen er inde på, er linjen meget suspekt.
Raise mere preflop. Din hånd er faceup. Jeg folder.
Hvem kan lide et flop check?
56 slår os nu også ;) - og der kan vi ikke suge ud, men, betaler også 10/10 gange af her, ligner ikke et push for value men derimod et push for FE jvf. dynamikken mellem Hero og villain
Tror ikke villain forventer KP folder et OP. Så fold.
@Xizor
Meh, synes ikke det er forfærdeligt, men generer mig ikke super meget, at vi ligner hvad vi har, når vi forvente at villains CR-range har ramt en pæn del. Derudover behøver KP overhovedet ikke have et OP med de stats, hvilket også taler for, at villain nok CR'er semi-light.
Hans linje er så fucked, at den ikke rigtig giver mening. Men tror sjældent det er et bluff.
mange hænder som slår dig, dog tvivler jeg han har nogle af dem..
Synes det ligner fisken bare prøvet og skubbe dig af potten med et desperat all-in forsøg...
lvlpoker....
Det kunne godt ligne han rammer andet par på turn og vil skubbe dig af en evt flush draw. Men jeg vil nok calle den. :-) Og det gjorde du også. ;-)
@Thyssen: Er du sikker på, at PLZbustME og PlzDontBustMe er den samme?
@Theis
Alle CS tror alle går broke med overpar ;)
Er meget enig med Turbo her
@AlexKP
Hehe. Den er god med dig. :-)
Du callede ham. Hvad havde han?
Tror KP foldede og villain viste 65o op.
Ja det var også en mulighed. :-)
Ja det var også en mulighed. :-)
Jeg prøver lige at give min mening her. Jeg tror manden har ramt set og "satser" på at der ikke er nogle klør på turn da han sætter dig til et overpar.. Synes det ligner noget med at han bare kalder dig på flop og ikke vil have at du checker bagved, så han prøver at få det til at ligne noget "psycho-all-in-jeg-har-ikke-en-skid-kun-et-set" agtigt :)
Nl100 og Nl200 folder jeg 100% .
@AB
Argh, du har ret. Det er godt jeg skal til optikeren i næste uge --- måske skal jeg have mere styrke i kontaktlinserne!
PlzDontBustMe er formentlig ikke den samme som PLZBustME
Jeg har ca 200 hænder på PlzDontBustMe på NL600 hvor han har spillet 20/16, så han giver den åbenbart gas på NL400...
Jørn
Han rammer set i syvere på turn?
#ManCini
Selvfølgelig tabte han den sgu da. Ellers havde han ikke brugt så meget tid på at forklare hvor løs villain er, og hvor ULTRA light han har spillet tilbage osv.
Det er jo for at vi skal skrige "CALL" ind i hovedet på ham, så han ved han gjorde det rigtige.
Nu kommer han sikkert og siger at han foldede, men det er bare fordi han ikke vil tabe ansigt.
@ And
Jeg var sammen med Alex mens han spillede hånden, og jeg mener call er det rigtige. De omstændigheder han har nævnt i hånden er også korrekte, så jeg mener ikke der er så meget at komme efter, end at sige VUL! :)
Jeg går også broke i dette spot.
Ligner da slet ikke AKP at lave et så lille preflop reraise.. synes altid det er sådan nogen situationer hvor han plejer at sige den skal op på minimum 70 eller sådan noget sindssygt :D Personligt havde jeg nok givet den 48 i hvert fald!
@kspr
Både og... Er enig i at jeg nok burde have givet den 4-5$ mere... Find gerne en tråd hvor jeg mener at man skal reraise mere end 5* orginalt raise?
@kspr
Både og... Er enig i at jeg nok burde have givet den 4-5$ mere... Find gerne en tråd hvor jeg mener at man skal reraise mere end 5* orginalt raise?
Jeg reraiser til ~60 preflop.
Jeg taler stadig for et flopcheck, og jeg tror ikke villain CR'er super light her fordi han vel også ved at vi ved at det her flop har ramt hans CR range så derfor better vi ikke med mindre vi har tænkt os at calle et allin.. Hvilket vi så ikke har fordi han tror vi har.. Hvis det giver mening.
Jeg er også på 54-60 preflop.
Hvorfor skulle det være blankt, AKP?
60 er da blankt... Er alt for meget vi sidder i pos
Ville ALDRIG gå over 48
Så i pos med JJ reraiser du 4,5 * ori. raise??
Hvad så OOP? Der siger du 84 eller hva?
@AKP
Du har en caller med, så jeg siger ~4,5 x original raise.
Hvis der ingen caller er, så siger jeg ~3 x original raise.
Jørn