NL400, Party
Villian er ukendt udover dataminede PT stats
Her spiller han 25/24/3.2 over 160 hænder
Jeg har de sidste par orbits været rigtig aktiv pre, ved bordet
Comments. Og caller I river?
Seat 4: Neil_Trahey ( $392 USD )
Seat 5: Sleep4Weeks ( $1,162.80 USD )
Seat 3: Saibot1987 ( $611.40 USD )
Seat 1: zakhy ( $386 USD )
Seat 6: Odman ( $495 USD )
Seat 2: ApolloGr33d ( $400.40 USD )
zakhy posts small blind [$2 USD].
ApolloGr33d posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Saibot1987 [ J♦ J♠ ]
Saibot1987 raises [$16 USD]
Neil_Trahey folds
Sleep4Weeks raises [$56 USD]
zakhy folds
ApolloGr33d folds
Saibot1987 calls [$40 USD]
** Dealing Flop ** [ Q♠, 3♣, 9♥ ] Pot: 111
Saibot1987 checks
Sleep4Weeks checks
** Dealing Turn ** [ 3♠ ] Pot: 111
Saibot1987 bets [$82 USD]
Sleep4Weeks calls [$82 USD]
** Dealing River ** [ 7♦ ] Pt: 275
Saibot1987 checks
Sleep4Weeks bets 162
Saibot --- ??? ---
NL400: JJ mod mærkelig linje
Fold.
Villain er sane og kan godt finde på at spille sådan her med: AA, KK, QQ og AQ. Relativt ufarligt bord for de hænder (måske undtagen KK).
River er et fold selvom odds ser tilbydende ud. En hånd som TT checker f.eks. bag dig på river.
Fold. Hvis han forsøgte at stjæle potten ville han oftest bare bette floppet.
Hvad sætter vi ham på? QQ, 99?
Kunne se ham spille en del hænder sådan. QQ/99, AQ/KQ for potcontrol og value.
Fold - som hardkare nævner så har han sikkert QQ/99 - med overvejende sandsynlighed for QQ.
Hvis han har haft AK ville han c.bette floppet i pos. for at tage den ned der - det samme med TT og JJ - dem vil han også forsøge at ende der.
Du slår kun pure bluff som jeg ser det - og det har han næppe her.
Hvad tror du han sætter dig på af hænder ??
Du har ikke AA eller KK - så havde du sikkert 3-bettet preflop - og i hvert fald bettet flop.
Sidder han med QQ kan du ikke have den, og så er der AK, AQ, JJ, TT og 99 tilbage som mulige hænder.
Har du AQ stikker du sikkert ud på flop, da du ikke vil se kort som K, J og T - da de vil være potentionelle farlige.
Dit bet på flop afsløre ikke noget om hvad du har - men ej heller hvad han har.
Dit check på river viser at du ikke valuebetter 99 på turn - og han håber sikkert nu at du vil calle med JJ eller TT - muligvis AQ (eller KQs hvis du kunne finde på at calle preflop med den)
Du må lade den gå - den er tabt den hånd - desværre :(
Min analyse går nogenlunde sådan her:
"Jeg har de sidste par orbits været rigtig aktiv pre, ved bordet" -> Villains reraiser mere light end normalt.
PF: Range er imo 66-AA, AT-AK, Suited Connectors til KQS-76s.
Du betaler et RR og han må derfor gå ud fra det ikke er air du har denne gang.
Flop: Du checker den til ham = standard. Men han checker bag ved. En sane villain checker ikke bag ved her mod en aggressiv spiller når han endelig har fået sat et PFRR ind og ramt et set... Der skal skillinger til midten nu. Bestem med 611 eff. stacks preflop. Chancen for QQ, 99 i rangen nu er mindre imo.
Spørgsmålet er hvorfor repræsenterer han ikke?
Så hvis han IKKE er sane spiller han QQ,99 sådan her... Derimod er AA, KK måske mere sandsynlige.
Turn: De suited connectors han checker flop med bagved har kan altså fange flushdrawet her og betale 3/4 pot for en sane villain for han kan stikke ud på MANGE ufarlige kort på river... Også none-spades som 7♦...
River: Jeg betaler altså 58% pot her med de jacks ofte... Måske er jeg en tyr med positiv varians so far, men jeg føler jeg picker mange pots op her med de her calls... :)
Skyder han eksempelvis river 220+ folder jeg til gengæld. Jeg sys det er en interessant hånd. Scenariet PFRR i face og så checker villain bagved på flop er sick.. Men sjov...
damster
ps. hvis jeg har set villain spille AA,KK sådan her og holde potten nede på floppet med disse, så kan jeg godt finde på at give fuld nakke på river, hvis han er typen der kan folde en hånd... :D