Villain er :* på Bossen. En dygtig reg, der lige nu multier 6 borde. Han 3-better light preflop, og 4-better semi-light, og er i det hele taget en rigtig skrap modstander. Han spiller 22/18/2.74 over 600 hænder. Egentlig har vi ingen nævneværdig historie.
Jeg tror også han ser mig som god. Jeg startede den her session ud rimelig LAGgish, men har strammet op på det seneste. Hvis han bruger PT, er mine stats derfor "normale" igen efter den lidt vilde start.
Jeg har egentlig ikke raised hans blinds så meget. Dels pga. dårlige kort, dels fordi jeg ikke har lyst til at spille ham OOP.
Jeg er mest interesseret i kommentarer til turn+river.
BossMedia Game #1038516577: Table Table TH 498 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 20:06:23 - 2008/04/13
Seat 1: Hero ($403.50)
Seat 2: :* ($1242.40)
Seat 3: r u srs? ($530.00)
Seat 4: platini78 ($323.44)
Seat 5: kest12 ($302.00)
Hero posts the small blind of $2.00
:* posts the big blind of $4.00
kest12 is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [K9♣]
r u srs? folds
platini78 folds
kest12 folds
Hero raises $14.00
:* calls $14.00
*** FLOP *** [6♣ 8♣ 2♣]
Hero bets $25.00
:* calls $25.00
*** TURN *** [6♣ 8♣ 2♣] [Q♣]
Hero checks (Bet/fold?)
:* checks
*** RIVER *** [6♣ 8♣ 2♣ [Q♣] [A♦]
Hero bets $63.00
:* raises $300.00
NL400 - K haj flush, OOP, turn+rive
Det er vist svært ikke at finde et muck her.
Hans bet er så stort at det bluff skal lykkes ekstremt ofte (altså du skal ikke have A♣ ret ofte for at det er meget uprofitabelt for ham (omend din hånd baseret på en ren distribution nok gør at han kan tillade sig det hvis du kan kalder med A♣), hvorfor det vist ikke er andet at gøre end at give respekt her)).
Turn: Jeg synes det er fint, men du udskyder egentlig bare spørgsmålet om Villain har noget til riveren, hvilket for såvidt også er fint.
River: Jeg tror jeg mucker som skrevet indledende, men jo mere jeg tænker over det, og ikke mindst det jeg skrev først, så better han nu 300 ind i en pot på ca. 140. Dvs at han skal vinde denne pot 2 gange af 3. Baseret på at du næppe holder A♣ så ofte, og med meget mindre end K♣ har et easy muck, og også ofte vil mucke med kongen, så er det måske ikke et skidt sted for ham at skyde som han gør, og jeg tror sgu' at dette er et easy call (selvom han selvfølgelig sagtens kan have A♣). Spørgsmålet er dog så om han er så god en spiller at han netop kan finde på at bluffe her, da det ellers ikke giver mening at kalde ham, da han ikke better den med Q♣.
Jeg kan godt lide b/f turn. Når du checker turn, vil jeg hellere c/c river op til ca. 2/3 pot, da du således kan få value fra svagere hænder imo.
Jeg har svært ved at se, at villain spiller A♣ på den måde. Sidder den alene, så hejser han den da formodentlig med det read du har på ham. Og ja, det gør han jo også med Ax♣... der er jo så mange action killers...
jeg ville have svært ved ikke at finde et call frem på river som spillet.
Jeg caller nok her. En aggressiv villian spiller sjællendt A♣ på denne måde. Han bør raise både flop og turn. Du ligner selv meget det du er - noget J♣ eller K♣ og villian har derfor stort incitament til at prøve at tage dig af hånden. Kan dog slet ikke sætte villian på en hånd her, han ligner mest af alt et bluff eller floppet nut flush.
Jeg har svært ved at tro på, han har Ac, når han blot caller på floppet. Derudover er jeg enig med SuperSennels
Ganske fint, og river er et snapcall. Dels ligner du ikke noget særlig stærkt andet end en mand der er ude og valuebette en halv tynd flush, hvilket gør spottet ufattelig sjovt for ham, og samtidig sidder du med 2nd nuts. Kan aldrig se hvordan et fold kan komme på tale.
Kender villain lidt, så vidt jeg ved - Ville et Single A♣ i hans hule finde et reraise frem her på floppet. Jeg ser det som et perfekt spot at lave noget spas her på river. Snapcall herfra.
Imo mister vi psyko meget value ved at checke river; netop fordi min linie ikke rigtig giver mening med en høj flush, sætter han mig på alt muligt på river, hvorfor han formentlig også betaler med en del hænder, mens han checker rigtig mange bag.
@ Uffe
$25 i $28?
Better du normalt saa stort? Hvis ja er det intet problem. Hvis nej, er det et problem.
Jeg tror det er et fold. Tror ikke han raise så stort med et bluff.