Villain og hero (begge TAGs) har ikke nogen special dynamik. De multitabler begge to og har respekt for hinanden.
V2 er også TAG. Ellers er der ikke så meget at sige om ham.
Spillet er nl400 6max.
Hero sider med 414
V2 med 385
Villian dækker.
Hero har K♥ K♠
utg folder
V2 raiser til 14
CO folder
Knapper folder
Hero (SB) reraiser til 52
Villian kalder
V2 kalder
Flop: Q♥ 5♦ 3♣ (156)
Hero better 100
Villian kalder
V2 folder
Turn: J♥
Hero???
Har villian trips eller AA 19/20 i det her spot?
NL400: KK bange for trips
Jeg check folder her....
Det eneste du slår er AQ men det er nok tvivlsomt han har det. Jeg tror mest på AA eller QQ her... Han cold kalder på floppet med en bagved så han virker virkelig stærk...
Enig med Dax, det ligner du er slået her. Enten AA-QQ eller en floatet JJ. Min tilgang er CF uden read.
Da jeg spillede hånden overbeviste jeg mig selv om, at villian sagtens kunne have AQ. Jeg c/r AI og villian havde QQ. Tak for comments :)
Jeg crai også her, villain har os slået en del af tiden men slet ikke nok til at du skal folde KK her.
prøv at tælle muligheder preflop 6 stk AA, 6 stk QQ 6 stk JJ og 1 stk KK = 19 stk, AQ = 16 Stk, og JJ er ikke helt så dandsynlige, så med de død penge kommer det bare til midten.
Snoogs
@ Snoogy
Jeg er ikke enig, man er også nød til at tage i betragten hvad sandsynligheden er for han har hånden udfra de informationer man har....
Og her mener jeg klart at chancen for AQ er langt mindre end hvad den er rent matematisk...
Hvilken range har en spiller som er reg, tight og generelt får respekt fra et non-lunatic bord, når han coldcaller et 13 bb preflop raise? Aq er imo IKKE en del af den. Inden OP svarede ville jeg mene det er enten AK, AA, KK, QQ eller en sjælden JJ 99% af tiden. Den sidste % er missclick ;)
Som spillet folder jeg turn til videre action, da villain næppe floater et 100$ bet med AK mod hvad han kunne tro var KK, AA.
GA