NL400 - KK bliver Reraised all in

#1| 0

En lidt mærkelig hånd men flop action har plaget mig en del (måske har jeg endda tænkt for meget over den?)
I får den fra hukkommelsen.

Party nl400 - 6 handed - alle implicerede har spillet en fornuftig str8 forward poker, alle er lige omkring 100bb = ingen særlige bemærkninger.

Jeg samler KK op i BB, Hvilket jeg opdager lige inden tiden udløber.

Utg1 raiser til 20$
utg2 call 20$
fold
D call 20$
SB¨fold 20$
BB/Hero raiser til 40$ (et desperat click i sidste sekund)

alle caller

Flop / 80$
2 6 9

BB/Hero bets 80$
Utg1 all in ca. 366$ (jeg dækker)
Utg2 fold
D fold
Hero ???

Hvilke tanker gør i jer iøvrigt om villians spil?

Det er ok at kommentere mit PF click - men lad være med at bruge for meget krudt på det, der var tid til det, eller ingenting.

21-09-2007 21:15 #2| 0

Hmmm jeg har svært med at analysere hånden rigtigt, men jeg syntes det ligner et godt draw eller et set. Overpar ser jeg ikke rigtigt i hans range

Jeg ender sikkert med at folde enten er vi marginalt foran eller langt bag ud, men pot odds er fristende, men tror ikke så gode at vi kan tillade os at calle

vi er sikkert ikke meget bedre end et coinflip imod hans draw, og er 92 % bagud imod hans set

om vi siger det er 50/50 om han har et set eller draw så er vi bagud med 71% i længden og så gode pot odds får vi aligevel ikke.

21-09-2007 21:37 #3| 0

Enig med Signic. Det ligner sgu en 66 eller 99 eller et combodraw, 78. Han raiser jo først preflop men caller blot dit click reraise så jeg tror ikke han kan have AA, KK, QQ.

Du er bagud i de hænder jeg kan se ham gå allin med. Derfor ville jeg se det som mest fornuftigt at folde men langt fra let med KK!!

Julle

22-09-2007 00:24 #4| 0

Jøde !=Instacall ---
| <---Hvem er du??
Jøde == fold |
---

22-09-2007 10:57 #5| 0

Jeg mener, der er for mange penge i potten til et fold.

Jeg sætter ham her på +TT +AQs

Han har raiset pf og har derfor sikkert en ok hånd. Et set er helt sikkert i hand pf range, men jeg tror ikke, nogen ville spille den så aggressivt.

Umiddelbart hælder jeg til, at han er på et flushdraw med to overkort, hvorfor jeg caller.

22-09-2007 11:33 #6| 0

Easy Fold.. Fast Play af sets er helt standard. Hvis han sætter dig på AA-QQ.. Som du engang repræsenter.

Med ja et misclick, som dine modstandere næppe ved er, et minraise oop. Det er jo en uber donk play med overpairs i hans øjne. Tror næppe han skubber med noget, hvor du er foran.

Self.. er par 66&99 i hans range(shorhanded)..

22-09-2007 11:44 #7| 0

Hvorfor poster du en hånd, hvor du misklikkede preflop? Det gør det stort set umuligt for os at give et svar og hvis du ikke har tænkt dig at gøre det igen så kan du heller ikke bruge svarene til noget.

Lad vær med at leade pot på flop, fold til raise.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar