Er meget i tvivl om linien i denne hånd.
Dels er jeg usikker på om KK unimproved postflop skal spilles efter linien "small hand, small pot" hånd når vi snakker om en 4bettet pot 175BB dyb?
Er jeg committed ved et flop uden es på bordet med disse stacksizes og mod denne villain?
Såfremt dette er tilfældet, så kunne jeg vel ligeså godt 5bette pre, medmindre jeg kan induce et bet fra villain på floppet?
Jeg går efter CRAI på dette flop, men kan ikke argumentere for hvorfor det skulle være bedre end et direkte lead.
Nu hvor floppet går check-check, kan der være nogle begrundelser for at C/C eller CRAI på turn i stedet for lead? Hvad med at jamme turn?
Det var mange spørgsmål, men jeg håber I tager jer tiden til at komme med nogle velargumenterede svar.
Villain er TAG med 23/17/3 over 1K hænder. Der er ikke nogen speciel 3bet dynamik og villain ser mig nok som 21/17/3, som 3better moderat light.
Mit preflop raise er i den lave ende. Påvirker disse dybe stacks vores betsizing preflop?
- BryanHuang sitting in seat 1 with $200.00 [Sitting out]
- ksand sitting in seat 2 with $536.00
- villain sitting in seat 3 with $718.20
- swo sitting in seat 4 with $387.49 [Dealer]
- salmon3 sitting in seat 5 with $396.50
- Hero sitting in seat 6 with $768.80
salmon3 posted the small blind - $2.00
Hero posted the big blind - $4.00
**Dealing card to Hero: K♣, K♠
ksand folded
Villain raised - $16.00
swo called - $16.00
salmon3 called - $16.00
Hero raised - $79.00
Villain raised - $180.00
swo folded
salmon3 folded
Hero called - $180.00
** Dealing the flop (pot 392): 8♠, 6♣, 3♠
Hero checked
Villain checked
** Dealing the turn: 10♠
Hero bet - $196.00
Villain went all-in - $538.20
Hero called - $538.20
** Dealing the river:
NL400, KK i 4bet pot, 175BB dyb
Jeres stacks bør påvirke betsizing preflop. Jeg vil normalt 3- og 4-bette lidt større end normalt. Bemærk f.eks. at villains 4-bet er præcis 1/4 af stacksize hvilket er det normale jeg ville 4-bette (både som bluffs og for value).
Jeg synes at et flat er fint preflop i mangel af 3-bet dynamik, og jeg kalder selvfølgelig IKKE med KK preflop med planen om at folde på et 8 high flop...
Jørn
Spændende hånd.. Ved ikke rigtigt hvad villian sætter som din range med dit bet og derefter hans re raise....
Som spillet er jeg ikke 1sekund i tvivl om at jeg kalder.. Hvis vi er heldige sidder han med ak med a♠..
Hans tjek på floppen kan jeg ikke rigtig læse, det kunne måske godt indikere noget ak halløj..
Det bliver alt for polariseret mod en tænkende spiller at flatcalle pre OOP, det findes der basicly 2 hænder i decket man kan gøre med. Du squeezer 3 mand og får et raise, jeg vil til hver en tid hellere skubbe preflop her. Hvis man flatcaller pre, er det vel for at holde de mere marginale ting inde pre, samt random 4 bets. Hvis vi antager han har TT+ her, tror jeg egentlig jeg hælder mest til et lead. Det virker usammenhængende at leade her, plus det bliver svært ikke at stacke af til et lead med den type hænder. Som spillet snapcaller vi obv turn.