villan har været ved bordet et stykke tid, dog ikke vist noget væsen af sig, bare TAG... Jeg har spillet LAG og reraiset ham en gang PF med T7s hvor han foldede...
Skal lige siges at jeg nok ALDRIG har foldet her før, hvad syntes i om det??
***** Hand 581125153 *****
2.00/4.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Tuesday, April 10, 2007 12:00:13 AM
Turbo TH 59 (Real /Cash Game )
Seat 1: adelfa (122.92)
Seat 2: DukkehuseT (673.00)
Seat 3: Sehati (439.20)
Seat 4: ATOR12 (556.94)
Seat 5: jurrubee (455.20)
adelfa post SB 2.00
DukkehuseT post BB 4.00
** Deal **
adelfa [N/A, N/A]
DukkehuseT [K♣, K♠]
Sehati [N/A, N/A]
ATOR12 [N/A, N/A]
jurrubee [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
Sehati Fold
ATOR12 Fold
jurrubee Raise to 16.00
adelfa Fold
DukkehuseT Raise to 48.00
jurrubee Raise to 148.00
DukkehuseT Call 148.00
*** Flop(Board): *** : [5♦, Q♥, 9♠]
*** Bet Round 2 ***
DukkehuseT Check
jurrubee All-in 307.20
DukkehuseT Fold ??????????????
NL400, KK igen
Mod jurrubee er jeg sgu i midten insta her...
hvorfor bare call pre!? for at fold til et drømme flop?
Jeg kunne godt tænke mig at høre dine tanker vedrørende flop checket?
Med hvad jeg tror er dit image og mod en unknown tror jeg ikke rigtig jeg kan folde her.
Hmm... surt fold.
Alt i alt tror jeg ikke du vinder 1 ud af 3 her. AA og til dels QQ er for oplagte, modstanderen taget i betragting.
Hvis man skal stole paa sine reads er det svaert at finde en haand - der ikke slaar KK - som mr. TAG spiller paa denne maade. Det sku da lige vaere de andre to konger i daekket.
Jeg skal dog kun vaere i marginal ubalance el. uskrub for at insta-calle for derefter at smutte en tur paa gaden efter et nyt tastatur ;)
Da jeg spillede med Jurrubee synes jeg han var tricky semiLAG. Du kan aldrig folde hvis du er så LAG som du siger.
Ahh ok, saa ikke lige du checkede floppet. Saa maa du jo calle, da induce-bluff effekten af et check er for stor i denne marginale situation.
Er dog stadig paa gaden efter nyt tastatur...
Jeg er som sagt kun 3 bettet ham en gang før... Derfor har vi INGEN dynamik whatsoever hvilket vil give ham foranledning til at spille så over aggro tilbage mod mig....
Ja jeg har spillet ret LAG, men igen, folk plejer normalt ikke på dette level at få dem til at spille meget stærkt tilbage på en når det ikke har været imod personen selv..
PF:
Som jeg ser det 4 better han med QQ-AA og MÅSKE AK
Havde han pushet havde jeg self. instacallet
Jeg beslutter mig for at CC eller CR 9/10 flops all in...
Et Q høj eller QJ høj flop ville self. være godt vammelt.
Han pusher så flop... Som han sikkert gør med AA, men tror ikke han gør det med QQ, så skal det være fordi han ved jeg har AA eller KK 8/10 gange her... Det eneste som jeg kan se 3 better PF og pusher flop vi kan slå er AK... Self. er JJ muligt men tror det er meget usandsynligt...
Er det helt off?
Havde det været <T-J høj insta betaler jeg self.
Tror du misser value generalt mod AK/QQ hvis du ikke skubber preflop, da der er en del boards hvor pengene nok ikke kommer ind.
Netop AK og JJ-QQ skræmmer jeg da netop væk ved at pushe, det er pga. jeg vil holde dem at jeg flatcaller