Full ring, Villian sidder med 300, jeg dækker og intet read.
Folded om til villain i small blind der completer. Jeg sidder i BB med K♦,K♣ og raiser til 15. Villain caller.
Pot: 28,5
Flop: 10♦,5♦,J♠
Villain: Checker
Hero: Bet 24
Villian: Raiser til 48
Hero: Caller
Pot: 122
Turn: 2♥
Villain: Bet 68
Hero?
Villain sidder nu med 170 tilbage. Hvordan skal resten af hånden spilles? Boardet er jo rimeligt draw-heavy, men jeg synes hans click-raise på flop og kun lidt over halv pot bet på turn indikerer en stærk hånd, eller hva'? Vil også gerne have kommentarer til flop-spillet, hvis der er nogen der kan fortælle mig at det skal spilles anderledes.
NL400 K,K møder click
Jeg 3-better flop mod 97% af alle spillere..
Som spillet samt det gode turn kort er det et push!
Har ingen respekt for flop clicks, så hvis i spiller mod mig så udnyt det :)
Lugter lidt af at han har A♦J♦ og tror han har dig i sin hule hånd...
Med hans klik-raise og hans latterlige bet på turn virker det ikke som om han er bange for at der skulle komme ♦ på bordet, da han nok holder 2 ♦ selv....
Så jeg tror sgu også jeg skubber her.... og jeg tror at du får et insta-call og så skyder jeg på at du skal undgå en del kort på river :-)
Mvh Slot
Tak for svarene.
Jeg føler jeg spillede denne her af helvede til og er ikke meget for at poste afslutningen... ikke desto mindre:
Jeg caller de 68 på turn.
River er Q♥
Villain: Bet All-in 170$
Hero: Fold
Caller i river som spillet?
@Tinamus
Hvis du normalt folder turn, hvad gør så at du synes denne situation (denne turn) er et call værdigt?
Renakken på floppet, problemet, som jeg ser det, er at du ikke ved hvor du står. Tag kontrol med hånden på floppet IMHO.
Ja push turn, i øvrigt er flop 3-bets noget rod imo, villan slipper altså væk fra rigtig mange hænder vi vil have action fra.