Villain er unknown og ingen stats på ham. Vi har spillet en halv times tid og har på dette tidspunkt ikke set ham lave noget ballade..
Håber i kan leve med pokerhand.org
www.pokerhand.org/?3788120
EDIT: I behøver ikke kommentere PF, bare som spillet.
NL400 - klonk turn, puke river?
Jeg er IKKE cash-spiller!
Forstår ikke, at du ikke gir på nakken pre, havde helt sikkert skudt den op på 27-28.
Som spillet caller jeg, og har han AK♠ brækker jeg mig.
Han kunne dog også være et set, men kan ikke helt se hvorfor han skulle komme over toppen med det!
Han han streg kan du kun takke dig selv for ikke at have raiset pre!
Men som sagt- over mit level, OG ikke mit game;)
Er meget interesseret i result!
Tror sagtens vi kan leve med det, men tror ikke PN kan. PH tilbyder også rakeback og er derfor i konkurrence med PN.
Mht hånden:
Dækker du villains stack? Hvordan har du spillet i den halve time?
4-handed så 3-better jeg 100% TT preflop. Jeg CR'er større ~$30 på floppet, da dit bet ikke rigtigt har nogen effekt. Han får odds til at calle med alle hænder i position på dig. Turn er standard og river.. tjaa.. Det er sgu nok et tough fold. Tvivler på han smider stacken til midten med to par?
\Razga
Hvad er det lige for en flush du mener han caller CR med på flop?
Jeg kan slet ikke se hvorfor du er bange for bagdørsarven her.
Hvis ikke du mener J9, 96, 65, til nød A8s er i hans UTG åbnings range, så snap-call. Det er langt oftere slow-spillet set eller overpar.
MVH Skod
Jeg har intet imod et kald preflop.
Flop raise er standard, turn skal selvf bare have gas, bordet er dog blevet drawy, så den skal bare have gas, fint bet.
River er semiklam. Dog kommer jeg aldrig væk, vi slår skide mange hænder. Hvis han er en aggressiv spiller bør han have raiset sine straights på turn IMO.
Og for at have fået flush, så er det stadig en runner runner han skulle have fået.
Jeg kalder for 100bb's.