Jeg sidder og multitabler 3 SH NL400 borde, villan sidder ved to af dem, jeg har ikke spillet så mange hænder men jeg har allerede taget en del ned på flop med cbets, dette går jeg udfra han har lagt mærke til! Udover det har jeg også set ham være agg, og CC flop da han flopper trips.
Hand #420925871 at table: Table TH 111
Started: Thu Sep 21 18:03:06 2006
Hero is at seat 1 with 366.60
norok2 is at seat 2 with 184.00
kude is at seat 3 with 897.10
Villan is at seat 4 with 663.20
alexross is at seat 5 with 230.30
Villan posts the large blind 4.00
kude posts the small blind 2.00
kude: --, --
Villan: --, --
alexross: --, --
Hero: Q♠, K♠
Pre-flop:
alexross: Fold
Hero: Raise 16.00
kude: Fold
Villan: Call 16.00
Flop (Board: Q♥, 6♣, 6♥):
Villan: Check
Hero: Bet 28.00
Villan: Raise 80.00
Hero: Call 80.00
Turn (Board: Q♥, 6♣, 6♥, J♣):
Villan: Bet 92.00???
NL400 KQs
Oftest er du crushed eller har Villain trækkende til minimum 8 outs. Men en c-r opfulgt af videre aggression er en stærk linje, så jeg tror jeg folder; der er ikke meget du slår.
Dog kan man sige, at du bør folde floppet, hvis du folder til dette bet på turn, og det virker unægteligt lidt weak. Modsat slår QJ dig også nu.
Men jeg vil generelt sige, at du skal have oplevet ham c-r dig flere gange, før du kan gå til felten her. Det virker underligt, at han impulsivt bare giver den gas pludselig med rags.
Peter
tjae, hvis dit read er at han ved, at du cbetter ofter, så kan man jo godt antage at villain prøver at stjæle med det raise på flop. da du så "bare" caller, kan villain se det som svagt, og giver det så et shot mere på turn. ved ikke helt hvad der er standard i denne situation som spillet, men det er jo ikke fordi du har frygtelig mange bb's tilbage ved bare at calle. så min endelige konklusion må være at et skub er på sin plads.
DISCLAIMER: er ufattelig træt
Lad os antage han har trips 6, hvorfor better han så, så lidt på turn? Er han ikke bange for jeg måske har FD?
Skal lige siges at han tænker ret lang tid på flop og turn før han better og at han er tyrker :P
Hvorfor er det bare, jeg har på fornemmelsen, at du callede? :-)
Anyway, jeg folder også oftest her.
Prøver igen:
Lad os antage han har trips 6, hvorfor better han så, så lidt på turn? Er han ikke bange for jeg måske har FD? Eller har han selv FD og vil gerne have den semi billigt?
Hvis du caller ligger der omkring 370 i potten på river og du vil ha omkring 200 i din stak hvilket nærmest vil tvinge dig til at kalde et river bet.
Eller osse et det weaksauce.
Jeg ville nok osse kalde flop bettet og så evaluere turn baseret på bet størrelse (ift til villains normale mønster) eller timing hvis jeg har et read på det. Har jeg ikke gode nok reads folder jeg flop
Jeg har droppet at udlede noget af bettingpatterns hos Bossmedia-fishes. De laver det der bet med alt fra FD, shitQ, rags, lone 6'er til FHs af forskellig karat.
Jeg mucker som regel turn - ellers tag et kort af, og se hvad han gør på river. Odds er trods alt gode.
- AB
Pre-flop:
Villan: Bet 92.00
Hero: Call 92.00
River (Board: Q♥, 6♣, 6♥, J♣, K♦):
Villan: Bet 88.00
Hero: ?
Lol, en rigtig Boss hånd.
½pot turn
1/5 pot river...
Jeg håber ik du spørger om du skal kalde river Alex?
Kommer an på hvordan du ser dig på river? Kongen virker til at skræmme ham? Tror her at enten er det er missed flush draw, eller QA...
Men da villain better så mærkeligt, er det svært...
Jeg folder aldrig...
Sårn generalt that is :P
Ej, er der nogen der raiser river?
Jeg raiser ikke river.
Synes iøvrigt du spiller hånden fint. Kan godt lide du understreger han er fra Tyrkiet, de er hel vilde 8 ud af 10 gange.
Hans bydemønster skriger af Flushdraw!!!!!!!!!!!!
Da han sandsynligvis ingen hånd har, vil han have svært ved at betale river, og så er der måske ingen grund til at raise. På den anden side set har du kun 80-90 tilbage, og hvis han har damen betaler han jo nok. Tror dog som sagt det er et missed draw, og et skub har også den værdi at han ikke ser hvad du har (hvis han folder), hvilket altid er ret frustrende og sagtens kan medføre endnu mere tilt hos ham :)
Et call kan selvfølgelig også forsvares, men folde kan man aldrig.
Hvis der findes en side, hvor man ikke er i for stor risiko med sine skillinger (chipdump m.v.) tror jeg sgu' jeg må ind og opleve disse Boss-fishes med egne øjne
Pre-flop:
Villan: Bet 92.00
Hero: Call 92.00
River (Board: Q♥, 6♣, 6♥, J♣, K♦):
Villan: Bet 88.00
Hero: All in
Villan: Call 178.60
Showdown:
Hero shows: Q♠, K♠ (two pair, Kings and Queens)
And wins ;)
Nå kan man ikke se det alle steder ligesom på Party? Eller det kan jeg jo næsten regne ud, at man ikke kan :)
100% AQ det der..