NL400 muligt tyre call?
Let it go eller easy tyre call?? Hva fortæller hans linje mig? Slår pludselig en masse mid pairs på river, men er stadig i tvivl om man kan kalde hans overbet? Villian er en fisk, som alle de andre!
*ToTTi* is at seat 1 with 439.20
papadopulo is at seat 2 with 612.60
senki is at seat 3 with 112.96
flequi is at seat 4 with 257.20
HERO is at seat 5 with 629.30
*ToTTi* posts the large blind 4.00
HERO posts the small blind 2.00
HERO: K♥, 10♥
*ToTTi*: --, --
papadopulo: --, --
senki: --, --
flequi: --, --
Pre-flop:
papadopulo: Fold
senki: Fold
flequi: Raise 8.00
HERO: Call 8.00
*ToTTi*: Fold
Flop (Board: 4♠, A♣, Q♠):
HERO: Check
flequi: Bet 4.00
HERO: Call 4.00
Turn (Board: 4♠, A♣, Q♠, Q♥):
flequi: Bet 4.00
HERO: Call 4.00
River (Board: 4♠, A♣, Q♠, Q♥, A♦):
flequi: Bet 44.00
HERO????
Tror jeg tyrecaller. Hans linje er enten en floppet monster eller lort. Hele vejen igennem hånden viser dine calls, at du hverken har A eller Q. Hans spil synes jeg ofte man ser når fisk har et underpar til et farligt board. Så sidder de og clicker den på flop og turn. Riverspillet derefter varierer, men er typisk et check. I denne situation ændres et underpar bare til et highcard. Dette kunne ligge til grund for bettet.
Derudover er et overbet på river som jeg sagde typisk alt eller intet. Men det virker usandsynligt, at villain bare clicker turn og river med kun et A på hånden. Og med en Q har han ikke nogen topnotch hånd længere, og denne tror jeg ikke han overbetter.
Jeg tror du er god her i over 43% af tilfældene og forventer at high card (fra underpar), AA, AQ eller QQ hos villain.
Håber det giver mening...
Fold og sig: "Take it doyle" out loud.
Jeg tror ikke du er god her 43% af gangene.
han better ca. pot på river. jeg synes ikke du bør calle her, men ellers en meget interessant hånd. jeg tror bare der er alt for få hænder du slår, og så er chancen der jo også fr at i deler. -EV i min bog
Turbofluen ramte den lige i røven i første post. Jeg kalder som den tyr jeg er, og håber på at han sidder med 99 eller sådan noget. Han viser stolt AQ op. Om ik andet så gav det lidt til mit table image :-)