This somehow didn''t feel right..
Seat 1: Crazy_Froggy ( $661.40 )
Seat 3: GayPlayerNr1 ( $418.60 )
Seat 4: Riquelme8 ( $306.51 )
Seat 5: gxizor ( $415.20 )
Seat 2: ImASilly1 ( $412 )
gxizor posts small blind [$2].
Crazy_Froggy posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to gxizor [ T♠ 8♠ ]
ImASilly1 raises [$11].
GayPlayerNr1 folds.
Riquelme8 folds.
gxizor calls [$9].
Crazy_Froggy folds.
** Dealing Flop ** [ 9♠, 7♠, 5♦ ]
gxizor bets [$20].
ImASilly1 raises [$55].
gxizor raises [$140].
ImASilly1 calls [$105].
** Dealing Turn ** [ K♥ ]
gxizor is all-In [$244.20]
Kommentarer er yderst velkomne
*EDIT*
Takker Thyssen.
NL400 OESFD
Leader du floppet? Der mangler vist en linje... eller better han virkelige 55 ind i en pot på 30?
Jørn
Jeg leader floppet som dig, men jeg reraiser ham all-in på floppet, men jeg er også en fisk...
@rif
Overbetter du all-in med en straight eller et set? Jeg tillader mig at tvivle på det. Fint spillet.
Jeg synes det lugter langt væk af (overspillet) AA/KK eller måske AKs - han smider ingen af disse hænder efter turn.
På den anden side har du pot odds til at kalde AA og KK (og sets), så kan du vel ligeså godt pushe turn og få lidt folding equity hvis han har noget andet.
Viser han 86o for en floppet str8?
Jørn
Flop: Fint spillet.
Turn: Da han ikke folder floppet tror jeg FE er tæt på 0 her. Derfor synes jeg check og afvent villains bet størrelse ifht dine odds er bedre end all-in eller lead.
Jeg synes også det er fint. Det er ikke altid jeg 3-better med et set, og derfor heller ikke altid, jeg 3-better hér. Men den her slags hænder kan jo altid mixes meget.
- AB
Villain tænkte helt ned...Og foldede.
Jeg synes det virkede en anelse desperat på turn, men det er måske bare mig..
Jeg brugte i øvrigt præcis samme linje med et set et par hænder senere, hvor han også foldede :/
Den helt store fordel ved din linje er selvfølgelig, at du kan folde et bedre FD på turn, hvorimod du kan komme ud i nogle ubehagelige reverse implied med den passive linje. Desuden er der på det board en masse kort, villain ville hade at se (fx en K), så det giver en del FE vs. overpairs, TP etc.
- AB