NL400, plan i sqz pot 3-vejs?

#1| 0

Hey guys.

Har ikke vildt mange hænder på de 2 villains, omkring 70-90 hænder. BodyOflies er semi drooler, 54/34 uden at være den største fisk ever, men bestemt god value.
Pradagaj spiller 23/18 som tiltrods hans solide stats ikke virker super dygtig, men det er bare en tynd antagelse over en lille sample.

Seat 3 is the button
Seat 1: pradagaj ( $434.00 USD )
Seat 2: n3verst0p85 ( $525.30 USD )
Seat 3: Elbistan ( $364.60 USD )
Seat 4: GeorgSKOTT ( $410.85 USD )
Seat 5: Hero ( $390.00 USD )
Seat 6: BodyOfLies ( $363.00 USD )
GeorgSKOTT posts small blind [$2.00 USD].
Hero posts big blind [$4.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A 9 ]
BodyOfLies raises [$14.00 USD]
pradagaj calls [$14.00 USD]
n3verst0p85 folds
Elbistan folds
GeorgSKOTT calls [$12.00 USD]
Hero raises [$56.00 USD]
BodyOfLies calls [$46.00 USD]
pradagaj calls [$46.00 USD]
GeorgSKOTT folds
** Dealing Flop ** [ 9, 3, 4 ]

Kunne godt tænke mig at høre hvad i mener er den mest optimale plan her? Venter med mine egne tanker

08-12-2010 02:42 #2| 0

Check, lad os tage den derfra.

08-12-2010 09:03 #3| 0

TAGen tror jeg ikke på har overpar, dem ville han enten 3bette eller 4bet-shove pre. hans range er overkort og 22-99. tror oftest han folder alt på nær sets til et bet.

donken kan have alt muligt men det er svært for ham at have connected med boardet. han kan godt have overpar og sets, men han stacker også af med 9x og måske dårligere, så vi kan godt bette for value mod ham.

hvis du finder det sandsynligt at de bluffer hvis du checker til dem, så kan du overveje at checke, men ellers er bet den bedste løsning, da det er for value mod donken, men også protection mod kort der lader dem få den bedste hånd og overkort det kan gøre donken bange og dermed få ham til ikke at stacke af med hænder han ellers ville have stacket af med.

jeg synes bet size er meget interessant.

08-12-2010 09:11 #4| 0
OP

Yeah, betsizing er interessant nok - jeg tror egentlig 34-40% af pot er mest optimalt i sådan et spot her. Men ellers er din plan at betcall mod fisken og betfold mod regfyren?

08-12-2010 09:56 #5| 0

mod fisken stacker jeg af og mod reggen b/f'er jeg uden dog at være super glad for det, og hvis vi bliver callet af reggen er det også klamt, men nok et c/f på turn unimproved.

08-12-2010 10:17 #6| 0

En ting der er vigtig at fange her. Tyren kalder 3bettet foer reggen PF. Naar foerst tyren har kaldt, bliver reggens rangle meget bredere. Hvis det var mig, ville jeg i hvert fald i reggens spot have en kaempe bred rangle, dog ikke de hoejste par.

Der ud over vil jeg give din cbet mere respekt, fordi du better ind i en tyr ude af position. Saa derfor vil jeg spille mere straight forward mod det.

Jeg mener det er en oplagt cbet spot. Og jeg tror ogsaa det er rigtigt, at folde til en raise fra reggen. Netop med det der er skrevet oven over. Med hensyn til om vi har lyst til at stacke af mod tyren. Det kommer an paa, hvad for en tyr han er. Ikke mod en passiv tyr, nej tak. Men gerne mod en aggressiv tyr.

Dernaest mener jeg vi boer taenke over, hvad vi repper med et bet, og hvor meget vi ville bette med andre dele af vores rangle. Vi repper overkort der gerne vil tage potten ned, eller et over par der gaar efter value. Vi er interesseret i en bet size her, hvor vi ikke pot committer os med over kort. Paa den maade vil reggen ikke have mulighed for at laese os med bet sizes. Jeg better cirka 100 her med en bred del af min rangle. Og den er for det meste tight PF mod en PFR fra UTG med fisk i potten, der har position paa mig. Det er ogsaa en spot, hvor jeg ofte vil forvente reggen kalder mig med fx. 77, fordi jeg jo netop ogsaa repper over kort. Saa derfor gaar jeg baade efter 2nd barrel bluff og tynd value med mit TP.

08-12-2010 10:35 #8| 0

@Allwind

Hvad mener du villain får det ind med her som har os crushed?

b/f 100 er jo horribelt med de her stacks, altså.

08-12-2010 10:37 #9| 0

Synes desuden at et bet på 70-80 er at foretrække. Bedre for vores overall range, da vi alligevel sagtens kan få stacks ind med made hands anyway..

08-12-2010 10:43 #10| 0
OP

@all

Synes din balance snak er helt overdrevet, vi har at gøre med en forholdsvis unknown reg, og en semidrooler. Kan ikke se hvorfor det skulle være det mindste relevant for hånden, hvor meget vi vil bette med andre dele af vores range. Det er jo ikke et spot hvor vi bliver exploitet for at bette 33-40% af potsize på, og det synes jeg er fin at gøre med vores valuerange og random overs. Folk spiler nok også super ærligt i sådan et spot her.

Hvordan vil du også betfolde 100 mod reggen, så skal vi call like 230 for at vinde en pot på 860? Medmindre hans range kun er sets, så bliver det sgu svært

08-12-2010 13:03 #11| 0

Jeg vil bette ca. 70 for at induce et raise fra BodyOfLies. Kommer reg'en med, så kan vi folde. Det er en fin pris for information og sætter et fint bet op på turn.

I øvrigt det samme vi ville bette med overkort, de gange vi gør det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar