NL400 - QQ møder 2/3 PSB med 2 FD's

#1| 0

Seat 1: VILLAIN ($433.10 in chips)
Seat 2: HERO ($423.50 in chips)
VILLAIN: posts small blind $2
HERO: posts big blind $4
HOLE CARDS:
Dealt to HERO Q Q
VILLAIN: calls $2
HERO: raises $16 to $20
VILLAIN: raises $55 to $75
HERO: calls $55

FLOP: A 4 8

HERO: checks
VILLAIN: checks

TURN: A 4 8 A

HERO: checks
VILLAIN: bets $100
HERO: folds

Intet read. Kommentarer?

11-09-2007 20:14 #2| 0

Er i lige startet siden du har nada på villain?

Fold er vel okay uden reads.. Jeg tar ofte et kort af og check/caller eller check/folder alt efter riveraction..

11-09-2007 20:22 #3| 0

Ingen historie overhovedet? Du har ikke lige taget et par pots ned i træk eller noget siden han vælger den preflop linje?

Med mindre han er super passiv skal han jo bare bette alle sine hænder på den turn når du checker igen.

Spørgsmålet er om han er god nok til at vide at du ikke c/c'er turn og checker river med et A.. hm.

Måske et b/f turn? Så kan han da være lidt bange for Ax i det mindste.. Så tror jeg ikke han floater for at bluffe river særlig ofte i hvert fald.

11-09-2007 20:33 #4| 0

Nope, vi er startet for 10-15 hænder siden. Vi har begge raiset og taget et par pots ned, måske callet et af hinandens raise hver for derefter at folde til det obligatoriske c-bet.

11-09-2007 20:49 #5| 0

Jeg kan godt lide et PF skub. Hvis villains 3-bet range ikke er bred nok til at et skub er profitabelt, er et call vel lige så meget på grænsen?

Men ellers er b/f turn vel en plausibel linie, eftersom du ofte CRAI på dette flop med de Ax der er i din calling range.
Jeg har lyst til at calle turn, og c/f river, men udelukkende ud fra den overbevisning at han ikke better river med JJ, men med KK.

11-09-2007 23:07 #6| 0

Et PF skub? Hvordan tolker du hans limp reraise?

11-09-2007 23:13 #7| 0

jeg 4-better aldrig QQ hu uden noget historie

11-09-2007 23:14 #8| 0

Damn, havde set det som et limp fra en anden villain, og et reraise af villain i position. Er det et HU-bord?
Jeg skubber preflop, håber han ikke har KK eller AA, og finder et andet bord når han folder :-)

11-09-2007 23:44 #9| 0

Hvorfor vil du finde et andet bord? OP har ikke sagt noget at villain er god/dårlig...

Push preflop er spewish.. Villain kalder formentligt kun når vi er bagud og der er god sansynlighed for at han netop sidder med netop en af de hænder.
Jeg synes hånden er fint spillet men er stadig i tvivl om den skal foldes på turn.. Tror det meget afhængigt af spillestil, jeg folder ihvertfald sjældent her... isoleret set kan det godt være (i really dunno) at det er -ev men jeg gider heller ikke spille en super nitty "match" hvor ingen tar chancer.. derfor vil jeg gerne gi lidt action hvor der stadig er god mulighed for at den kan gå check/check på river og vi tager den ned mod JJ og lign

12-09-2007 00:26 #10| 0

Det var mest som en kommentar til, at jeg ikke spiller HU, og dermed ville finde et andet bord. Det samme til pushet - kender slet ikke dynamikken nok til at kunne sige om et push er profitabelt mod et LRR på disse levels HU.

12-09-2007 03:35 #11| 0

Tjah..

C/f turn, CC turn og CF river, og CC turn+river er alle fine. Jeg ved ikke, hvordan jeg vægter det mod en random limp-reraiser HU på NL400, men måske en lille overkant af CC turn og CF river - specielt når det er tidligt i en HU match, hvor folk er mere påpasselige med at hive stakken ind i en pot, hvor modstanderen tydeligvis har noget, der ikke er alt for dårligt.

- AB

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar