eyy
Villain spiller 32/26/4.3 med en fold to 3bet på 60% - har kun spillet 200 hænder so far og har ingen specifikke reads på ham. Tror han ser hero som en velspillende med følgende stats: 24/20/3ish med 3bet % på 8
Vi har ikke rigtig haft nogen clashes.
***** Hand History for Game 2902879868 ***** (IPoker)
$400.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, August 22, 07:47:53 ET 2011
Table Alton (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 1: castaspell ( $509.40 USD )
Seat 3: xlxtol ( $583.60 USD )
Seat 5: Hero ( $482.90 USD )
Seat 6: ScimmiaBirichino ( $400.00 USD )
Seat 8: VDL27 ( $74.60 USD )
Seat 10: listenmate ( $480.40 USD )
camillaa13 posts small blind [$2.00 USD].
ScimmiaBirichino posts big blind [$4.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero X,X
VDL27 folds
listenmate folds
castaspell folds
xlxtol raises [$12.00 USD]
Hero raises [$42.00 USD]
ScimmiaBirichino folds
xlxtol calls [$32.00 USD]
** Dealing Flop ** Q♥, A♣, 8♠ Pot: 92
Hero checks
xlxtol checks
** Dealing Turn ** 6♣ Pot: 92
Hero bets [$55.00 USD]
xlxtol calls [$55.00 USD]
** Dealing River ** 7♠ Pot: 202
Hero bets [$132.00 USD]
xlxtol raises [$484.60 USD]
Hero skal call 251 mere.
Hvad er jeres callingrange på river her?
NL400 - River callingrange?
Vil du sige din 3bet pre/check flop range er polariseret eller ej?
Eller: hvordan tror du han ser denne range?
Jeg går ud fra han ikke ved meget om hvordan du balancerer 3bet/check flop efter 200 hænder. Men det er et klamt spot, og totalt afhængigt af villain, men ud fra stats virker han super lag, og i stand til at lave made hands(+junk) om til bluffs, så jeg kalder nok med A9+, med den tanke at han kan lave Qx, Ax mm. om til bluffs på river.
Min første tanke var også, at det ikke er helt usandsynligt at han forsøger at bluffe dig af svage Ax'ere her
Han repper T9s, A7s, 87s, 76s, 54cc og 77 (15 combos). Du ligner mest dårlig Ax og måske lidt air men mindre sandsynligt pga sizing på turn imo. Spørgsmålet er hvor ofte han bruger Qx 8x 65s og FD til bluff. Det er selvfølgelig en del combos (Qx de fleste). Jeg spiller ikke 6-max længere så ved ikke hvor meget ballade folk generelt laver på NL400. Hvis de laver nok ballade så kan du calle med Ax+. Hvis ikke skal du nok calle med 2 par+ ish igen afhængig af graden af ballade du kan forvente.
Med den valgte linie, tror jeg bunden af min calling-range er KQ (helst uden ♣), men jeg vælger nok en anden linie med den hånd på næsten alle streets post. I øvrigt: KQ = Ax!
I modsætning til Yarx, er jeg ikke sikker på, at villain shover 67/78, da vores linie er lidt tricky, så jeg tror umiddelbart, at hans value shoving range er relativ smal.
Går ud fra, at du i spottet har AK, og jeg ved sgu ikke rigtig, om jeg vil kalde med den.
Han repper rimelig tyndt, hans valuerange er noget i nærheden af 88, 66(?) AQ og en mindre del af tiden QQ, men jeg går ud fra, at den bliver 4-bettet pre det meste af tiden.
Eller hvad mener du om det?
Din hånd er rimelig face up, og det gør det også ret svært.
Tror det er et godt gammeldags shrug og tag note.
@Kagekat
Så du mener simpelthen at det er likely at han checker flop bag med AQ og 88?