Der er ikke blevet lagt specielt mærke til villain, andet end han ikke har været out of line.
NL400 6max
Villian har 408 - hero dækker
Hero har 2♥ 2♣
utg folder
villain doubler til 8
Hero(D) kalder
SB kalder
BB kalder
Flop: 2♣ Q♠ 9♠ (32)
3xcheck
2xfold
villian checker
Hero better 25
Villian kalder
Turn: K♣ (82)
Villian checker
Hero better 68
Villain kalder
River: 7♣
villian checker
Hero???
Skal der valubettes, selvom stritten completer på turn og bagdørsflushen på river?
NL400: River valuebet?
Lidt ulækkert spot, svært at sige hvad hans PF click efterfulgt CC til riven betyder, uden nogen historik. Laver nok et CC på river, men meh følger med i tråden, da den er lidt tricky :)
Er enig med rooger, efter pos. er byttet :)
Realistiske bagdørs flushes er AQ♣, QJ♣ eller T9♣. Det er svært at vide om villain minraiser sådanne hænder preflop.
Vi kan også være oppe mod AK♠, KJ♠ og den slags.
Hvis villain har set eller turned straight så tror jeg han ville raise turn pga de mange draws.
Realistisk så ligner villain en AA eller AK♠ (eller noget slowplay).
Potten er ~220 på river og eff. stacks 300 så de fleste bets er committende, så jeg stikker $170 ud og kalder et shove.
Jørn
Er der ikke noget galt med positionerne... hero er dealer, men 1st to act på både turn og river?
@CoolHandJake
Sorry fuckede op i HH. Villian er obv OOP igennem hele hånden.
@coolkjaer: Hvordan tolker du hans PF click - har du set ham gøre dette før og i så fald med hvilke handsker?
Jeg ved ikk rigtig, hvordan jeg skal tolke clicket pre. Har ikk rigtig lagt mærke til villian, da jeg kun har ham på et bord og ikk set ham før.
Hænder jeg mener, der næsten kan udelykkes pga. den passive flop og turn linje er: QQ, 99, KQ, JT. Jeg tror villian har noget KJ, K9, QT eller spardraw.
Da jeg spillede hånden, troede jeg ikk rigtig at villian havde ramt bagdørsfarven.
Ok, med mindre du betragter villain som en virkelig tricky fyr, er dette et meget oplagt VB! På den lange bane, er jeg helt overbevist om, at VB i en hånd som denne, vil udmønte sig i et markant +EV sammenlignet med at checke bag.
Kommer han over toppen på dig, laver du en note på ham om, at han er tricky, puker, lukker øjnene og caller...
Tricky hånd? Argh come on, det er måske det mest oplagte VB. Villain klikker PF (= indtil andet er bevist er han donk) og check-caller to streets på et træk-farligt bord. Der er intet der tyder på at han er stærk.
Bet, og få ham til at betale sine Kx/Qx og en masse mærkelige to par komboer. Det er penge ud af vinduet at checke bag her.
Tak for comments... Jeg har været udsat for noget skidt varians og blev derfor usikker på om det er et oplagt VB, som jeg egentlig også mente, at det var.
Resultat:
Jeg bettede 2 mere end Thyssens anbefaling (172) og snappede villian AI. Obv havde han A9♣.