Villain er semitight ud fra stats, men tror ikke det har den store betydning, da jeg har 3bettet og spillet meget tilbage mod ham. Første gang jeg spiller ham og vi har ikke været til nogle showdowns endnu.
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: Wurstschmier ( $844.10 USD )
Seat 3: VILLAIN ( $508.20 USD )
Seat 5: MightyHitbox ( $435.50 USD )
Seat 6: bet_pot_bot ( $643.60 USD )
Seat 4: HERO ( $500.40 USD )
Seat 1: chckthsfsh ( $400 USD )
HERO posts small blind [$2 USD].
MightyHitbox posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K♣ Q♥ ]
bet_pot_bot folds.
Wurstschmier folds.
VILLAIN raises [$14 USD]
HERO calls [$12 USD]
MightyHitbox folds.
** Dealing Flop ** [ Q♣, Q♠, 6♥ ]
HERO checks.
VILLAIN checks.
** Dealing Turn ** [ 5♥ ]
HERO checks.
VILLAIN bets [$22 USD]
HERO raises [$69 USD]
VILLAIN calls [$47 USD]
** Dealing River ** [ 7♣ ]
HERO bets [$144 USD]
VILLAIN is all-In.
270 mere for mig, meh?
NL400, rivercall
en rigtig grim en, men tror vi er slået her : / Dog aldrig sjovt at mucke trips.
generelt ser du mange hænder som bliver spillet som villian spiller den
den hånd du nok skal frygte mest er aq men han kan ligeså godt sidder med qj qk og i få tilfælde pocket 6
men han kan også været en sjovt spillet aa
jeg ville personlig væmme mig lidt og calle og forvente han vender en q op men hvad kicker er spørgsmålet
men jeg tror vi er god her ca 3 ud af 5 gange så derfor ville jeg calle
desuden ville jeg leade ud på flop eller turn og derved gører din beslutning noget nemmere
@Asger_b
Tror gerne Chris vil ha en uddybning. Bare at skrive muck, er lidt lazy IMO.
Googlede foresten dit poker-nick.
Imponerende Wsoop resultat.
Der kan man se...
--------------------------------------------
Det du taber til her er QA, 555, 666, 777, 43, 89 (de 3 første hænder er self de mest sandsynlige)
Den eneste hånd Hero slår, der (med meget god vilje) kan retfærdigøres at gå AI må være en QJ. Men på nl400 tror jeg ikke vi ser ret mange spillere gå AI her med QJ, da Hero's hånd bliver spillet temmelig face up som noget QK/QA. (checker trips på flop, CR turn, bet river)
Villain ville ikke kunne få value fra værre hænder, og vil blive callet af alle de hænder der slår ham. Hvorfor så gå AI? - Og ja så slår du self et bluff. Men Villain bluffer yderst sjælden her IMO.
Mit bedste bud er at villain floppet et fuld hus.
Pretty easy Insta-muck IMO
- Pharma
Sorry for min lazyness, men pharma er inde på noget af det rigtige. Villain stacker sjældent af her med noget vi slår QJ måske, men syntes den er underligt spillet. Har han 66 checker han så bag ? eller vil han lave et lille bet for at virke som et C-bet da et paired board næsten altid indbyder til C-bet og så lade dig gå over toppen. Ville han ikke gøre det med AQ KQ ?
Tror hvis vi er slået så har han fanget med 55 på turn ellers kan jeg ikke se hvad han skulle have.
Men mucker den også bare da vi ikke ved nok om villain til andet, som pharma siger du spiller den rimeligt face up eller der er 4 holdings vi kan have her ud fra villains syn, AQ KQ 66 55 med mindre du skyder meget tilbage på ham på turn / river.
Tror villain har 55 og caught up på turn kan ikke se hvad han ellers skal checke bag på et bord der indbyder til et C-bet
Tror nu aldrig villain går i fancymode med en Q her. Desuden er det en snæver range du vælger at give mig på turn.
Hvis jeg var OP ville jeg hellere have ultra kort svar fra en af cheferne end ingenting
Er det fancymode med AQ her ? men som jeg skriver så er bordet perfekt til et C-bet så tror sjældent han har ramt stort her medmindre han rammer turn - river.
Jeg insta-caller.
Hov vent, troede det var villain der bettede river. Kan godt være det er et muck så.
Jeg caller pga, af det dobbelt flushdraw på turn... kunne godt være kold bluff med air..
Hvad endte du med at gøre?