Har spillet en sjat mod villain, og han er en semi spewende calling station. Drawer for tyndt og caller for light.
Fold/call river yo?
** Game ID 811742767 starting - 2007-08-18 00:16:15
** Zephryus [Hold 'em] (2.00|4.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- Mester sitting in seat 1 with $701.40
- eaglewing sitting in seat 2 with $107.40
- XERTES2 sitting in seat 3 with $1307.65
- Doc__ sitting in seat 4 with $729.55
- to0co0l4U sitting in seat 5 with $542.70 [Dealer]
- DSRasmussen sitting in seat 6 with $437.30
DSRasmussen posted the small blind - $2.00
Mester posted the big blind - $4.00
** Dealing card to to0co0l4U: 5♦ 5♠
eaglewing folded
XERTES2 folded
Doc__ called - $4.00
to0co0l4U raised - $20.00
DSRasmussen folded
Mester folded
Doc__ called - $20.00
** Dealing the flop: 5♥ 4♣ 10♣ ($46)
Doc__ checked
to0co0l4U bet - $39.00
Doc__ called - $39.00
** Dealing the turn: 2♥ ($124)
Doc__ checked
to0co0l4U bet - $125.00
Doc__ called - $125.00
** Dealing the river: 8♣ ($374)
Doc__ went all-in - $545.55
Jeg har 345'ish tilbage i stakken.. lol?
SORRY HVIS POTSTØRRELSER ER FORKERTE JEG FIK 5 I MATEMATIK =(((((
NL400 rivercall
mener det er et fold.. 67 -36 slår os flush slår os,, Kan ik se hvad han ellers skulle ha' hvorfor skulle han calle dig hele vejen med air og så pushe allin... jeg er sikker på han har os.,, fold. og nak ham senere
Jeg betaler og græder hvis han har ramt noget. Mærkelig passiv linie han fører frem ...
hvad skulle han ha da? Han kan da umuligt pushe river med ingenting, callet hele vejen, lugter så meget af flushen....
@ zuma
Enig .... det stinker... men hånden er fint spillet imo .... og 345 for at vinde 1000 er vel oki betalt her
Tror godt vi kan være inde mod 99 eller A 10 her
Det er jeg os Jonas. derfor kan jeg vel godt, komme med min mening omkring spillende hænder.-.
Folder uden at blinke uden reads.
Han better ca. pot og for at breake even skal vi vinde puljen ca. 1 ud af 3 gange.
Med den linie mener jeg kun vi slår et bluff og han slår mig umiddelbart som en loose passive type, så mener ikke bluff er specielt likely.
Det vigtige her er dog at forsøge at få reads, så den slags beslutninger bliver nemme.
EDIT: forklaring :)
@Toesinger
Hold-dm er en anden sag, da stacks hurtigt blev forholdsvis små i forhold til blinds, var der ikke meget FE :)
Har ikke spillet nok med ham til at vide om han kan være i stor skæg, jeg ved ikke om han er decideret passiv, han laver masser af aggressive calls!!!!
=)
Men jonas på den måde du har postet den er jeg ret sikker på du caller, og du vinder, men i længden, mener jeg ik der er value i at calle der..
@tune ...
oki ... godt ord igen .. regner også med at du vinder alt ind igen når du/I kommer til svendborg. Fint initiv ....... og sorry for hijack til op
Tune du er også så klam og stram!
Jeg vil mene at man er slået under halvdelen af gangene. De der all in pushes er såå ofte desperation. Det er sandt at det ligner et completet draw, meen husk på at folk elsker at pushe all in når deres stack er lige til et pot bet. Husk på at det jo er 2/4! Folk er altså langt fra lige så scared som på de højere takster.
Desuden kan jeg godt lide det fulde pot bet på turn, rigtig mange der ikke respekterer det, og rigtig mange der bliver direkte provokeret af det og finder på at gøre noget dumt som at pushe med en semi hånd/skrald.
hvis du tabte den er det bare surt show, men jeg vil anbefale dig også at calle næste gang ;)
dvs. det er 50/50 om man caller eller folder her?? hvordan kan vi regne ud i den givende hånd om det er et call eller et fold, det er vel ud fra reads, betting osv..
Jeg folder stadig..
@ zuma
hvodan ville du spille den bedre hvis han var på draw og slog dig?
nahhhh hvordan ville du spille et floppet set på et light board?
Doc er en kæmpe callingstation, og hvis han havde andet end flush her, vil jeg meget gerne vide det. Jeg har det indtryk, at manden ikke kan spille over level 0 (evt. -1), og hvis det på nogen måde modbevises her er jeg chokeret til jeg vågner. Han caller (alt) for meget med draws, han limpcaller alt muligt crap pre, og han er i særdeleshed glad for (any two) suited cards.
Glæder mig til at høre, hvordan hånden endte - især hvis du kaldte.
@Edi
Han havde ikke flush kan jeg sige :p
hehe edizon, færdig med at lade tiden gå ned ved hver hånd?
Jeg folder....
@KasperC
Det er sgu ikke ofte jeg bliver kaldt klam og stram - ty :)
Men jeg holder fast i at et call her uden reads er stort -EV play i længden.
Interesseant så mange der siger det er et easy fold.
Jeg folder aldrig i de spots her, fordi jeg som Kasper mener vi langt oftere er foran mod sådan nogle desperate pushes, dermed ikke sagt jeg er helt og aldeles rigtigt på den. Netop fordi Doc er dårlig og en calling station, hænger det ikke sammen i mit hovede. Jeg betalte, han vendte 66 for en semi stor hjerneblødning.
Perfekt, tak for det. Har set Doc kalde ned med lignende før, men ikke set ham fanget i større moves før.