Villain har jeg spillet en sjat med, og han er til tider for frisk uden at bruge hovedet på nogen måde, og andre gange renser han solidt igennem. Stacks er lidt skæve til dit og dat, men hvordan spiller folk sådan en hånd her? Alle streets er interesseante in my humble opinion! (HEHEHEHE)
Jeg har undladt at inkludere en option at vi leader, da jeg synes det stinker lolZ.
** Game ID 817550876 starting - 2007-08-27 01:07:37
** Ascension [Hold 'em] (2.00|4.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- HERO sitting in seat 1 with $563.00
- VILLAIN sitting in seat 2 with $845.46
- Doc__ sitting in seat 3 with $463.20 [Dealer]
- DrPot sitting in seat 4 with $546.00
- AB_illusive sitting in seat 5 with $396.00
- mikaelrudh sitting in seat 6 with $400.00
DrPot posted the small blind - $2.00
AB_illusive posted the big blind - $4.00
** Dealing card to HERO: 8♣ 7♣
mikaelrudh folded
HERO raised - $16.00
VILLAIN raised - $56.00 (40 på toppen)
Doc__ folded
DrPot folded
AB_illusive folded
HERO called - $56.00
** Dealing the flop: King♥ 6♣ 9♠
HERO checked
VILLAIN bet - $88.00
HERO?
NL400 RR flop-spil
Jeg folder preflop. Når du nu er kommet til floppet, kan jeg godt lide et cr.
Når man nu ser et så stort raise med den hånd er det vel sådan et flop vi vil se. Er vi klar til og tage chancerne vil jeg sige all in på floppet, er man ikke til det skulle den nok være mucked preflop.
Jeg folder preflop, som spillet tror jeg bare jeg caller, da I er forholdsvis dybe og et c/r fra din side kan få villain til at gå AI, hvorefter du pludselig enten har mistet 30-40% af din stack med 7 8 sooooooted eller ender med at stacke af grundet odds....
Du vil sige AI for 500 til et 88 bet? Det tror jeg sjældent er skide godt.
Hvorfor vil folk folde pre?
Fordi du er oop og grundet "Villain har jeg spillet en sjat med, og han er til tider for frisk uden at bruge hovedet på nogen måde, og andre gange renser han solidt igennem. Stacks er lidt skæve til dit og dat, men hvordan spiller folk sådan en hånd her?"
Synes et call preflop skaber de problemer som hånden illustrerer...
Fold preflop, call flop, bluff river hvis han checker turn, fold hvis han better og du ikke har odds. Lead turn T eller 5.
Spiller Asger B 2/4 nu ?