NL400 Semi-deep: QQ i rr pot

#1| 0

OK - har spillet en del frem og tilbage med Villain i hånden, og mit indtryk af ham er, at han er aggro og generelt stjæler godt igennem.

Hvad gør vi her på turn? - går selv ud fra, at der er god mulighed for at vi stadig har bedste hånd, da overpar formentlig 4-better pre, og sets formentlig raiser floppet, men er noget i tvivl om den rigtige linie...

Seat 1: HERO (861.85 in chips)
Seat 2: gimm*** (495.90 in chips)
Seat 3: Moni*** (564.30 in chips)
Seat 8: Olwi*** (488.30 in chips)
Seat 10: Ssss*** (659.30 in chips)
HERO: posts small blind $2
gimm***: posts big blind $4
Dealt to HERO [ Q Q ]
Moni***: raises to $14
Olwi***: calls
Ssss***: folds
HERO : raises to $64
gimm***: folds
Moni***: calls
Olwi***: folds
@@@ F_L_O_P @@@ [ 5 8 9 ]
HERO : bets $111
Moni***: calls
# # # TURN # # # [ 6 ]

09-02-2009 23:01 #2| 0

"Hvad gør vi her på turn?"

Potten er med ca 350 i størrelse med effektiv rest. Dermed er jeg comitted med dette bord og din beskrivelse af villain.

Ingen gratis kort herfra til dem der trækker og betaling med et smil til dem der slår mig =)

Bet rest.

09-02-2009 23:02 #3| 0

Er han typen der kan finde på at tage flop af med sc's?
Så er du nemlig meget skidt inde imod hans range.

MVH Skod

09-02-2009 23:17 #4| 0

@Skod: Han er helt sikkert typen, der kan finde på at se et flop med suitede connectors. Umiddelbart har jeg hans range som SC's, mellempar og fra tid til anden mere eller mindre nottingham, der har floatet floppet.

@Kandinsky (+ alle andre): Hvis vi alligevel er commitede, kan det så måske betale sig at tjekke for at bluff-induce?

09-02-2009 23:17 #5| 0

@skod
"Så er du nemlig meget skidt inde imod hans range."

Du trailer ganske vist ganske mange sc's - men dels er der mange sc's du er foran og dels lever du jo mod dem du er bagefter (pånær da lige 76 :p)

OBS at du har 40% mod fx 98 og dermed er rigtigt godt inde med et skub og at du har stadig har 23% mod 87 i den triste ende.

Jeg mener at der må være top-mange hænder vi skal have skubbet ud af potten - såsom JT eller Ax/Kx omfl.

09-02-2009 23:30 #6| 0

@Claude666

"Hvis vi alligevel er commitede, kan det så måske betale sig at tjekke for at bluff-induce?"

Er potten ikke blevet for stor til det nummer ? MEGET dyrt at give gratis kort i hvert fald ...

10-02-2009 04:39 #7| 0

@Claude666

Det lader til at han er en lidt tricky type... I så fald, så slipper vi vel ikke QQ her.

Som udgangspunkt, så kan jeg egentlig godt lide at checke turn, hvis du alligevel har bestemt dig for at komme til midten, så er det klart bedre at lade ham skyde turn, da du dermed kan få action af nogle af de få hænder, der er tilbage som du slår. Jeg synes egentlig CRAI er fint mod denne type spiller, da du kan være 100% sikker på han better det turn-kort. Kæmpe scarecard for din range.

At man så nok ikke rigtig kan lide det er vel en anden sag.

MVH Skod

10-02-2009 09:41 #8| 0

Jeg er på pushe vognen. Du kan fremprovokere nogle hero calls ved også at reppe høje FD's etc, og du er nok ofte rigtig godt inde, med mindre villain er i tricky mode. Så klapper jeg! Højt!

10-02-2009 12:27 #9| 0

Tak for comments. For de som er interesserede, kan jeg fortælle, at jeg - som flere også foreslår - open-pushede turn. Villain kårlede og viste 5 6 for turnet to par. Det hjalp ham dog ikke, da jeg ramte 1 af mine 17 outs (+3 til split-pot) i form af en lækker på riven...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar