Villian: 23/5/1,3 over ca. 100 hænder.. ingen bemærkninger udover hvad stats siger.
Table Jackpot #1305503 (No DP) (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: bluffhood ( $437.50 USD )
Seat 2: HorstHits19 ( $578.80 USD )
Seat 3: HERO ( $665.60 USD )
Seat 4: KEP88 ( $360.96 USD )
Seat 5: Napalm_77 ( $413.20 USD )
Seat 6: garammmasala ( $448.20 USD )
HorstHits19 posts small blind [$2 USD].
HERO posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 7♠ 7♣ ]
KEP88 folds
Napalm_77 raises [$16 USD]
garammmasala folds
bluffhood folds
HERO calls [$12 USD]
** Dealing Flop ** [ 7♦, A♦, 8♣ ]
HERO checks
Napalm_77 checks
** Dealing Turn ** [ 5♦ ]
HERO bets [$24 USD]
Napalm_77 calls [$24 USD]
** Dealing River ** [ J♠ ]
HERO bets [$54 USD]
Napalm_77 raises [$190 USD]
Hvad tror i villians range er her? Har virkelig svært ved at sætte ham på en hånd. Er der nogen der caller her?
NL400, set mod underlig linie..
Jeg caller. Virker weird, hvis han ikke better sine draws på floppet (T9 og farvetræk), som completer. Dog indikerer hans Agg. faktor at det er muligt, det ikke er standard for ham, hvilket gør, at jeg nok ikke valueshover. Det taler dog imod T9, at han ikke er mere aggro PF, hvilket gør det usandsynligt han raiser den handske.
Men det er, som du selv siger, super svært at sætte ham på en hånd, hvilket gør, at jeg ender med at betale ham af. Mod de fleste villains frygter jeg kun JJ her.
Synes hånden er svær at kommentere, da der vitterligt ikke er noget, der giver mening.
Enten fatter han virkelig at spille super tricky, eller også har han intet, hvilket virker mest sandsynligt. Jeg caller.
Lead floppet, med den aggrofaktor er der mulighed for han checker bagved, hvilket så sker her.
Ellers fint spillet turn + river.
Jeg smider til hans raise. Han er sku for passiv til at lave dette nummer med noget vi slår.
Jeg smider ikke et set her. Uanset hvad han sidder med har du en fremragende note paa ham til fremtiden.
Call.
Lead ikke floppet.
Den er godt nok ulækker.
Kunne sagtens se ham spille AA på den her måde, dog har du ikke nok hænder på ham til at det vil dække ham 100%.
Jeg kalder, da linien ikke giver særlig meget mening, udover det er hånden fint spillet. :o)
@ Danstah
Hvis du havde AA i det her tilfælde, ville du så blot calle turn?
AA ville ikke give nogen mening. str8 eller slowplayed flush er mest sandsynlig til at have dig slået, hvilket giver mest mening taget hans AF i betragtning imo.
Jeg caller dog hver gang her, men ikk med et smil.