Villain er 21/18, åbner 12% i EP, folder 79% til 3bets over 400 hænder. Han virker ret dygtig - spiller også op til NL2k - vi har ikke haft nogle bemærkelsesværdige clashes.
Plan på turn + river? Ved godt det virker lidt som et std. spot hvor jeg bør vide hvad jeg vil, men jeg synes sgu ikke rigtig der er nogle options der er fede i den hånd her.
***** Hand History for Game 4166628484 ***** (Prima)
$400.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, November 12, 03:16:15 ET 2011
Table Flop 254 (Deep) 200 Min (Real Money)
Seat 1 is the button
Seat 1: FATBOY007 ( $327.29 USD )
Seat 2: Hero ( $469.70 USD )
Seat 3: Smokey- ( $449.00 USD )
Seat 4: SuckyWizard ( $533.00 USD )
Seat 5: Idr1veBenzzz ( $469.70 USD )
Seat 6: tonydope ( $456.70 USD )
Hero posts small blind [$2.00 USD].
Smokey- posts big blind [$4.00 USD].
Dealt to Hero [ J♥ J♠ ]
SuckyWizard raises [$12.00 USD]
tonydope folds
FATBOY007 folds
Hero calls [$10.00 USD]
Smokey- folds
** Dealing Flop ** [ J♣, 4♥, 6♥ ]
Hero checks
SuckyWizard bets [$20.00 USD]
Hero raises [$60.00 USD]
SuckyWizard calls [$40.00 USD]
** Dealing Turn ** [ K♥ ]
Hero
NL400 - set på flushboard
Har du ikke et ret klart b/c på turn? Du har mere eller mindre 10 stensikre outs og kan måske have 7 ekstra. Jeg ved i øvrigt ikke, om han overhovedet raiser en turnet flush? Caller han turn, shover jeg any non ♥ river. Completer vores riverflush, er jeg lidt pas på action. Vi dræber hans range, men det er tvivlsomt, om vi får ham til at betale med dårligere. Omvendt kan han godt finde på at forvandle en del hænder til et bluff, så jeg er ikke dybt forelsket i et c/f. Jeg ender nok med et lidt volatilt push.
Og ja vi better obv. turn, fordi der imo er en del dårligere komboer, der betaler. 44, 66, KJ og AA♥ eksempelvis.
Som Løpenthin bet/kalder jeg også turn
Turn kortet K♥ er jo et godt kort (hvis der SKAL falde en♥)
Det fjerner en god del flush kombos fra både villain og heros range, Jeg formoder
ikke du kalder mange SC's fra SB vs UTG. Det kan muligvis få villain til at lave et
non-believer play.
Synes også det er et bet-call, vi har super equity selv når vi er bagud og der er bare ret mange hænder vi kan få value fra. Mener ikke rigtigt vi kan checke bag for at induce noget river, bet må klart være superior