Kunne godt tænke mig at få lidt feedback på denne hånd da jeg er igang med at analysere mit spil.
Jeg er selv LAG sammen med villian resten ved bordet er mega tørre. Har været i en del kampe med villian og vi har begge bustet hinanden i et par store bluffs.
PokerStars No-Limit Hold''em, $4 BB (5 handed)
Button ($509.85)
Hero ($449.50)
BB ($442.25)
UTG ($406)
MP (Villian)/ ($504.55)
Preflop:/ Hero is SB with T♦, J♦.
1 fold//, MP (Villian)/ raises to $12/, 1 fold//, Hero calls $10, 1 fold//.
Flop:/ ($28) 3♣, J♥, 3♦ (2 players)/
Hero checks, Villian bets $16/, Hero raises to $32/, Villian calls $16.
Mit check er for at få et bet ind fra villian.
Turn:/ ($92) 7♦ (2 players)/
Hero bets $84/, Villian raises to $168/, Hero raises to $405.5/, Villian folds.
Tror han sidder med a7/A3 suitet elelr noget ligende da par og hænder ala AK bliver spillet mere aggresivt.
Vælger at gå all in her grundet størrelsen på puljen og fordi jeg ikke har lyst til at give ham et gratis kort nu hvis han har et større flushdraw end migselv.
Final Pot:/ $665.50
Kunne godt tænke mig at høre hvordan i ville have spillet hånden.
NL400 - Short mod tricky LAG
du skriver at villain muligvis har A3. så tror jeg ikke han folder her, det ville jeg ihvertfald ikke gøre.
jeg synes du spiller hånden meget godt, dog ikke hvis du har villain på A3. du har en dårlig kicker, og muligvis sårbar overfor en QKA på river. derfor er det meget fornuftigt at skubbe på turn. jeg synes hånden er spillet ret godt. rimelig koldt at reraise turn må jeg sige. ved ikke om jeg kunne det.
Du får ham da heller ikke til at smide A3 på et J337 board med 2 ruder, selvom han er TAG? Vi snakker ihvertfald en meget weak TAG så.
Jeg forstår ikke helt hva du skriver i hånden. For det første sætter du ham på A7 suited, og senere skriver du at du ikke vil give ham mulighed for at ramme en højere flush (ret så svært at ha A7d når 7d ligger på bordet)
A3 smider han da heller ikke? Så jeg forestiller mig han sidder med tæt på luft. Muligvis 88-TT.
Hvorfor clickraiser du ham på floppet? Raise ordenligt eller lad være.
Mickey
lol hvad tænker jeg på ikke A3 sry... HEHE
hvad jeg prøvede at fremstamme var A/rags hvor han ikke har ramt på floppet men muligvis rammer han 7''eren...
Creative.. ang turn nemlig også der jeg er i tvivl... men calle kan jeg ikke tillade.. vælger at stole på mit "read" hvor jeg så har et flush draw som jeg dog ikke kan være sikker på er den bedste. (han elsker virkelig suited cards hehe)