Har desværre ikke HH på denne hånd.
Spillet er NL400 og og villain har en 3k stack og er bordets brandvarme fisk. Har ikke PT kørende pga problemerne med HH's. Hans stats vil jeg umiddelbart gætte til at være 90/4. Han var med i samtlige pots og foldede kun hvis der var et raise og et 3bet foran ham.
Jeg er stort set lige kommet til bordet, men har observeret ham spille i 10 min før jeg får en plads. Omkring 10 hænder før min hånd opstår, flopper han 3 esser og checker den til river hvor han min. raiser sin modstanders bet og får et kald.
Til selve hånden:
Foldet til Hero(400$) i CO som raiser til 12 med T♣8♣
Villain(fisken) reraiser til 24. Hero kalder.
Flop: A♥J♠3♣
Hero: check, Villain check.
Turn: 7♣
Hero: check, Villain check.
River: A♣
Hero: Better 44, villain raiser til 88, Hero reraiser til 170.
Er det et fuldstændigt retarded slim valueraise? med den info jeg har fået omkring ham på den korte periode?
NL400: slim value re-reraise river?
Nej det er det ikke. :-) Det er den eneste rigtige knap på skærmen.
Hvis dine stats bare er tæt på at være rigtige, spiller han alle Ax hænder
sådan her. Der er jo kun 3 af dem som har dig slået.
En kæmpe donk syntes eks A9 er nuts her.
Okay, må gå ud fra alle andre er enige siden der ikke er blevet kommenteret andet.. :-)
Villain: reraiser minimum
Hero: ?
call
Jeg kan ikke se at det på nogen måde kan være forkert. Som han er beskrevet, går han ultra let til bunds, og som spillet vil han tro at et par i knejter er nuts, så du kan på ingen måde spille hånden anderledes end som om du har nuts.
Der er utrolig mange hænder du kan slå, som villain vil være ude af stand til at lægge fra sig under nogen omstændigheder:
Ax, Jx, 7x, alle PP's, og sikkert også nogle konger.
Vent lidt. Jeg overså at han havde re-raiset pre flop. Med den lave pre flop raise procent, må han jo nok have et højt par, eller noget AK/AQ værk. Det vil sige at det ENESTE du er bange for er JJ eller AA, ALT andet går han til bunds med og du vinder.
Siden A♣ ligger på bordet kan han ikke have en flush, så du har nuts! ALL IN!
@ Steel
nej, men nu er boardet altså også parret på river! En fisken villain der 4bet klikker river i dette spot?!
Det er nærmere et fold end et 5bet her, men grundet odds tudebetaler jeg.
Jeg ved godt du vil argumentere for hans linje er fucked, hans stats siger noget andet etc etc., men han har den, hver gang, UDEN undtagelse, som hele hånden går.
Det vil sige at i mener at villains range er indsnævret til AA og JJ??? Det kan simpelthen ikke være rigtigt.
Hvis han sidder med KK, eller QQ, og ser to esser på bordet, hvor hero ikke har skudt i løbet af hånden, så må han være overbevist om at hans hånd er god. Hvis han har AK, eller AQ, ville han muligvis også slow playe hele vejen, for ikke at skræmme modstanderen væk, og vil tænke "Endelig bluffer han. Nu skal vi lige se om vi kan få lidt mere".
Det kommer jo også an på hvad for en slags "fisk" han er. Er han en elefant, der spiller løst/passivt før floppet, og så går totalt bananas, når han rammer? Er han bare løs/passiv/passiv? Eller hvad... Bare at kalde ham for en "fisk" er lidt for upræcist.
@Mancini
Kan han ikke have ak? Spiller han ikke den på samme måde som da han floppede esserne i den anden hånd? Jeg er egentlig enig med dig, jeg blev bare i tvivl om ak ikke også indgår i hans range. Hvis han er så retarderet som OP påviser så giver han vel en fuck for om der ligger 3 til en flush derude, 3 esser er the shit?!
Jeg betaler dog, og han flasher vel 4 esser? :)
Villain; raiser minimum
Hero: crying call ;(
Villain shows: AJ
lonk.
@ Steel
Mener du seriøst, at villain med KK/QQ tænker "Yes nu bluffer han endelig, og han 3better oven i købet mit riverraise - jeg klikker for at få mere value!"
Altså .. Nej? Og heller ikke med AK eller AQ, aldrig! Altså, som river action går er AK eller AQ jo ikke ligefrem det total fed at sidde med. Vi kan aldrig vide, om han vil klikke AK eller AQ på river, da vi ganske enkelt ikke kender hans præcise tankegang.
Så ja, jeg indsnævrer villains range MEGET! Hvor tit er det også lige en hånd bliver checket til river, og så fisken 4bet klikker river. En ting er sikkert - vi ved ikke, om han spiller trips sådan (jeg vurderer bare han ikek gør!), men en tinger sikkert. Han spiller AA, AJ, JJ og andre full houses sådan her, eftersom han har "nuts".