Du sidder med AA. Du raiser til 4 x BB preflop som openraise, du får 2 callers.
Floppet er Q-T-8 i rainbow. SB leader for 1/5 af potten, BB reraiser pot, og action er til dig?
SB virker en anelse donket, dog ikke helt væk. BB er solid/tight men er meget sjældent set bluffe.
Hero har kun spillet et par orbits, men spillet friskt til som altid. Han er set double med KK vs QQ fire hænder inden dog.
Spillet er NL400 - uden dynamik.
NL400, spidser i problemer
Er der ikke et eller andet der ikke stemmer ??
Hvis du openraiser og får to callere som begge skal acte efter dig pre, men før dig postflop skal det så ikke være SB og BB for at det kan lade sig gøre ??
Jo, selvfølgelig mig der har fucked op i det. Den kommer også fra hukommelsen, som har set bedre tider.
Synes jeg ellers jeg havde skrevet, men BB har 500 cirkus, SB 430 og jeg har dem begge dækket.
SH:
Jeg veksler mellem at mucke og sjældent tage en turn af.Kan mååske godt se AQ eller en sløvspillet KK bette sådan her mod et muppet raise, for at afvente din action.Det er trods alt kun 60$ du skal kalde for at se turn.Reraiser sb igen er jeg ude...
Der er der ikke mange kort der hjælper din hånd, men da du har pos kan du folde turn til any serious bet uden bekymringer imo-
Mulig range er svært at komme ind på, men efter et lille bet og med org. raiser bag sig vil jeg oftest tro han har set/2p jvf dit read.
FR : spiller det aldrig, men mucker nok.
Edit : læst som 4$ ikke 4bb...men no difference, bare callets størrelse.
Hvordan ka fold mucke AA her? Giver ikke meget mening. Ud fra dine reads, vil jeg enten kalde eller reraise og afvente action. BB ka let ha floppet TP, og vi ved at SB er donket - ka ikke se hvordan man nogensinde ka folde AA her.
den er svær og du kan både folde, calle og raise... den er virkelig på gefühl en hånd som du skriver her og umuligt for mig at sige hvad man skal gøre uden at have siddet ved bordet eller ved villains.. jeg hælder mest til call og raise end fold.
Hvis du raiser er det for at få alt ud du kan slå og bare vinde potten direkte der. hvis de caller eller reraiser har du et easy fold.
Jeg kan godt lide at calle, netop fordi du også lige har været i en stor pot og vist en god hånd så er det typisk svært for spillere at give dig credit for endnu en god hånd. Og et slowplay hvis du føler du har styr over hånden kan være frækt spil. I den aktuelle situation tror jeg dog det er dårligt play.
Vi må også huske at BB også ved/synes at SB er donket og kan gøre det raise som et info raise til dig med fx QJs og lignende.. jeg hælder faktisk mest til et raise når jeg tænker over det..
make it: 140-160$
Johnson - go around - chris j - hvordan ka i folde den der? Det har i stadig ikke forklaret. HERO har position og har en glimrende hånd uden at nogen af dem har vist voldsom styrke. Der ska sgu ikke mget til at ryste jer af esserne!
Jeg advokerer både kald og reraise. Deres reaktion afgør det videre forløb.
@AB
Bliver vi klogere af et klik eller vil du bare have en gratis turn?
sunek
Fint vi lader den stå lidt så, til ære for dig :-) Synes skam også hånden er lettere interessant.
@Zmag
Vi har et par.....
Ingen voldsom styrke?Hvad klader du så et bet og et raise direkte ind i original raiser?Man må gå ud fra at SB kan have en masse crap som vi slår med det følerbet han sender afsted.Mid / low pair og et str8 træk etc,udover han self også kan have ramt monster,og vil ha Hero til at raise.
Dog synes jeg ikke man kan se bort fra at BB signalere styrke, ved at raise solidt ( fuld pot ) før vi overhovedet har actet.Med et read på ham der siger SOLID/TIGHT, tvivler jeg på han prøver at stjæle fra SB og fra Hero.
Det ligner langt oftere 88 / TT / QT der vil have penge til midten inden der kommer scarecards til en str8 / backdoor flush.
Som jeg nævnte tidligere, vil man få gange fange AQ KQ spillet sådan fra en solid spiller, og derfor skriver jeg også, at jeg af og til kigger.
"Der ska sgu ikke mget til at ryste jer af esserne"
Det er fint at du går til bunds hver gang du spiller AA, men her har Hero lavet hvad jeg vil sige er et MINIMUMS raise for 2/4.Der er sgu så mange donks der kalder fra både sb/bb, at dette flop faktisk er halvfarligt, og med de bets der bliver smidt ind inden turen er om til Hero, synes jeg slet ikke et fold er forkert...
I øvrigt skal det siges at sb stadig er til at acte efter os...
Ooops too late....surt den ikke gik til SD for diskusionens skyld....men interessant hånd synes jeg.
Hvad med sb HK?Havde du rulet ham out eller hvordan?
Go around
"Det er fint at du går til bunds hver gang du spiller AA,"
Det gør jeg skam heller ikke. Men jeg kalder da her. Du påstår de har vist styrke. SB laver et gaybet som donks ofte gør for at se om de ka ta puljen ned uden at risikere noget. Nogle af dem laver også movet med set osv. men du ka da i det mindste kalde og se hvad der sker. BB viser styrke, men han ved ikke hvad du sidder med. Han kan nemt sidde med TP hvilket du ikke er bange for.
Du risikerer ikke meget ved at kalde, så kald.