Villain spiller 24/12/1 med win%aSD på 58% og er regular. Jeg har 1800 hænder på villain.
Villain 2 er standard tag med 21/17/4.
Normalt kan vi jo godt lide at 2nd barrelle overkort til bordet som i dette tilfælde. Preflop squez-call og call af c-bet burde måske få alarmklokkerne til at ringe hen imod AK eller bedre som en ret sandsynlig handske hos villain.
Er 2nd barrel derfor spew her?
- Hero sitting in seat 2 with $475.00
- mastersimons sitting in seat 4 with $388.60
- Villain sitting in seat 5 with $458.00 [Dealer]
- Villan 2 sitting in seat 6 with $394.00
Villain2 posted the small blind - $2.00
Hero posted the big blind - $4.00
** Dealing card to Hero: J♦, 7♦
mastersimons folded
Villain raised - $16.00
Villain2 called - $16.00
Hero raised - $67.00
Villain called - $67.00
Villain2 folded
** Dealing the flop (pot 150): K♣, 6♥, 2♦
Hero bet - $91.00
Vilain called - $91.00
** Dealing the turn (pot 332): A♣
Hero bet - $178.00
NL400, squez og 2nd barrel med air
Bryder mig sgu ikke rigtigt om det når en passiv spiller laver dette nummer. Og slet ikke på så tørt et bord.
Altså villain repper jo intet, der indeholder A/K udover netop AK og måske en QK, så jeg forventer at du har kæmpe FE, hvorfor jeg synes, det er super fint spillet.
Ka godt lide turn bettet med stor frekvens mod de fleste + efterfølgende valuebets på lign boards med mange Ax, KQ type hænder
Tror gerne jeg vil gøre det lidt større hvis jeg absolut skal squeeze en 24/12 gut PF
Umiddelbart er det en oplagt 2nd barrel da han ofte har par < QQ, og de har meget svært ved at fortsætte.
Vi risikerer dog at bluffe lige ind i AK (og AA, KK), så jeg ville have foretrukket vi havde en hånd med equity (♣♣, JT, QJ, QT etc), men jeg jammer nok bare turn alligevel.
Jørn