OK absolut en standardsituation. Hvordan foretrækker I at spille denne type hånd mod en standard-TAG modstander (HERO har spillet std TAG også).
Bryder mig egentlig ikke om hverken at give den max gas på floppet for bare at stacke af til alle sets, men bryder mig heller ikke om at gå i check-call mode. Hvordan spiller I den?
Seat 1: bad*** (305.40 in chips)
Seat 2: dubd*** (495.60 in chips)
Seat 3: Moni*** (406.00 in chips)
Seat 4: Zero*** (404.00 in chips)
Seat 9: Knig*** (619.40 in chips)
Seat 10: HERO (1230.70 in chips)
HERO : posts small blind $2
bad***: posts big blind $4
Dealt to HERO [ A♣ A♠ ]
dubd***: calls
Moni***: folds
Zero***: folds
Knig***: folds
HERO : raises to $24
bad***: folds
dubd***: calls
@@@ F_L_O_P @@@ [ 4♥ T♠ 2♦ ]
HERO : bets $34
dubd***: raises to $77
??
NL400 Standardsituation. Linie?
Raiser du altid 6xBB? Hvis jeg sidder ved et bord, hvor en TAG pludselig skruer op for sit åbnings bet, så vil jeg kalde i håb om at floppe noget, der kan slå et højt par. Det vil sige at hvis modstanderen er mig, så er du slået her hver gang.
@steel, villian open limper, så ret standard raise størrelse.
@Claude, er du sikker på villain er standard tag? Hans linie er limp call pre, gay flop.
Jeg caller bare flop og ser turn an, imo er der ikke andre muligheder her, når du ikke har noget kendskab til villain.
Efter hvad jeg har erfaret, så er det små par og små SC TAG-spillere limper med UTG.
Med 4 og 2 på floppet tror jeg, at det er et fint sted at slippe væk. Jeg ser ham ikke gøre dette med AT, KT. 53s er den eneste draw-hånd, der kan finde på at raise floppet.
Dermed er det et bluff eller et set. Alternativt kan det være AA-JJ som ville limp/reraise men valgte at slowplaye (igen). Det er næppe sandsynligt, men det sker.
Jeg kan aldrig få mig selv til at folde AA nu, så det bliver et call for at se turn an.
Det gør han da også! Limper altså... Så villain kan altså umuligt være mig.
Okay, så villain kan have noget TJ, AT værk, og vil vide hvor han står.
Floppet er knas tørt. Hvis jeg havde haft position, ville jeg bare kalde, og bette hvis villain checker turn, men den mulighed har du ikke, så jeg vil re-raise nu, selv om bordet er knas tørt. Mon ikke det ville være nok at gøre det til 165 eller lidt der over? Vi vil helst ikke bette så stort, at vi committer os. Hvis han stadig vil være med, så begynder vi at lugte et set, og kan komme væk.