NL400 Stop n go?

#1| 0

Jeg har vel et aktivt image ved bordet, men er sgu stuck 2 buy ins. Har blandt andet tabt en 1700$ pot til tiltatti. Men er ikke på tilt.

Nogle vil måske mene det er et easy fold pre, og det er det måske også. Jeg raiser som sådan ikke denne med formål at tag en stor pot hjem, men det er lige så meget at jeg nu IGEN raiser og den måde de andre bliver påvirket på. Og så er den jo suited :-)

Nå, men jeg har raiset om ramt stort (lækkert at raise trash og ramme), jeg skyder mit continuation bet af, som er ren standard. Ding Dong, Konge på turn. Hva er linjen her fra??? Jeg vælger at check, for at han skal tro jeg er weak, for herefter at skyde et overbet af på river. Hva siger vi til den linje? Hva kan villian evt. kalde mit overbet med??

BrokenSwor is at seat 1 with 648.40
HERO is at seat 2 with 861.20
Fourka is at seat 3 with 689.00
w*GN* is at seat 4 with 390.78
tiltaltti is at seat 5 with 3964.83

BrokenSwor posts the large blind 4.00
tiltaltti posts the small blind 2.00

tiltaltti: --, --
BrokenSwor: --, --
HERO: K, 3
Fourka: --, --
w*GN*: --, --

Pre-flop:

HERO: Raise 16.00
Fourka: Call 16.00
w*GN*: Fold
tiltaltti: Fold
BrokenSwor: Call 16.00

Flop (Board: 3, 3, J):

BrokenSwor: Check
HERO: Bet 40.00 <------ Lead??
Fourka: Fold
BrokenSwor: Call 40.00

Turn (Board: 3, 3, J, K):

HERO: Check <------- Check min boat??

River (Board: 3, 3, J, K, 10):

HERO: Bet 290.00 <---- Overbet?? (pot 130)

04-06-2006 10:53 #2| 0

Overbetter du også når du bluffer?

Ellers er det en dum linje. Hvis han har et flush draw misser du en masse value, så bet 70% pot på turn og lad ham betale for sit draw. SAmtidig bygger du en større pot som han har sværre ved at komme ud af hvis han rammer. Hvis han har en J får du alligevel intet ud af ham på river.

04-06-2006 11:06 #3| 0
OP

Villian og mig har ingen historie, så han ved ikke om jeg plejer at overbette mine bluffs.

Det er da ikke ham som er på flush draw, men mig! Hva lugter min linje af?

04-06-2006 11:14 #4| 0

Jeg er ikke vild med linjen, det lugter så meget af måden donks spiller hus på - Bet turn, hvis Villain er på flushdraw skal du have nogle skillinger ud af ham nu, og ikke "hvis" han rammer.

Jeg hælder mere til et bet på turn på lidt under halv pot, og enten et weak bet (hvis han fatter at raise hvad der ligner et blocking bet) eller et ps bet.

Mickey

04-06-2006 12:58 #5| 0
OP

@Mickey

Hva nu hvis villain ikke er på flush draw, men ramt noget marginalt? Er holdings som AJ/AQ/KJ/10J ikke også reelle muligheder?

Efter som jeg har spillet friskt til, er villain vel tilbøjelig til at give mig mindre kredit, og sætter mig nok ikke på hænder som JJ/KK. Og slet ikke monsteren K3 :-)

Jeg er ikke uenig med dig at der måske skal bettes halv pot på turn, men samtidig mener jeg godt man nogle gange kan give dem "chancen" for at catche up gratis, for at skyde et stort overbet af på river.

Igen, tænk på hva han tror jeg sidder med, og hvad min linje repræsentere.

04-06-2006 13:30 #6| 0

Hvor kommer stop''n''go fra?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar