Min rulle er ved at være til NL400 og jeg har taget et par shots de seneste par dage.
Følgende hånd udspiller sig tredje hånd ved bordet og jeg har derfor hverken stats eller reads, da det er en af de andre spillere, jeg har vundet de første 100 $ fra. Ved dog at villain er regular, da jeg har set ham ved flere NL400-borde.
Texas Hold'em $2-$4 NL (5 max) (real money), hand #P4-92208354-46
Table Buenos Aires, 24 Mar 2009 7:01 PM
Seat 6: HellAces ($429.80 in chips)
Seat 7: HCDuncan ($221.60 in chips)
Seat 8: Hero [ 10♠,8♣ ] ($510.45 in chips)
Seat 9: ishamael92 ($400 in chips)
Seat 10: Villain ($400 in chips)
ANTES/BLINDS
ishamael92 posts blind ($2),
Villain posts blind ($4).
PRE-FLOP
HellAces folds
HCDuncan folds
Hero bets $12
ishamael92 folds
Villain calls $8.
FLOP: J♣,6♠,9♦ pot: 26
Villain checks
Hero bets $19
Villain bets $59
Hero calls $40.
TURN: A♣ pot: 144
Villain bets $100
Hero bets $439.45 and is all-in
Villain skal calle 233 mere. Jeg vil udelade mine egne tanker omkring hånden. Hvad siger PN?
NL400 Straighdraw mod regular
Umiddelbart synes jeg det er rimelig spew. Villain tager en rimelig stærk linje ved at crai flop og leade turn og er der ikke bange for turn som burde være scary tit.
Han kan nemt have 2 par eller et set, men self også mulighed for et bluff/semibluff.
"Han kan nemt have 2 par eller et set, men self også mulighed for et bluff/semibluff."
Sådan, top skrap analyse.
@OP
Jeg synes det er ok. Din FE er måske ikke på de allerhøjeste %'er, men den er da tilstede. Mest af alt er det rart at kunne vise villains du kan have den hånd du har i det her spot hvis du skulle blive kaldt, så jeg synes det er fint, givet i spiller relativt tit sammen =)
Villain skal folde ca halvdelen af tiden før det er profitabelt. Hans range pre og på floppet er pretty much any2, men turn lead shrinker det til noget der kan bruge A'et eller allerede har det slået imo.
Oftest vil vi se AJ, sets og en enkelt QT♣ agtig hånd, og jeg tvivler på der er noget positiv EV i det shove her, men det kommer jo fuldstændig an på hvad han er for en type.
Repper han A'et, c/r han med sets på halvtøre boards etc etc etc....? Som std. tror jeg bare jeg folder turn indtil jeg ved hvad han laver.
GA