Ikke umiddelbart nogle reads på villain. Jeg har været meget aktiv ved bordet med mange PF 3-bets, og agressiviteten er fulgt op postflop.
***** Hand History for Game 4224720585 *****
$400 NL Texas Hold''em - Tuesday, May 09, 11:53:16 ET 2006
Table Table 105912 (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: Guimauve0000 ( $511.75 )
Seat 4: DirkPitt_51 ( $1324.80 )
Seat 6: AB_illusive ( $437 )
Seat 1: cherr0908 ( $452.96 )
Seat 3: reload_CHUMP ( $854.60 )
Seat 5: TheKlamper ( $400 )
cherr0908 posts small blind [$2].
Guimauve0000 posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to AB_illusive [ T♥ Q♥ ]
reload_CHUMP folds.
DirkPitt_51 raises [$15].
TheKlamper folds.
AB_illusive calls [$15].
cherr0908 calls [$13].
Guimauve0000 calls [$11].
** Dealing Flop ** [ K♠, J♣, A♥ ]
cherr0908 checks.
Guimauve0000 checks.
DirkPitt_51 checks.
AB_illusive bets [$50].
cherr0908 calls [$50].
Guimauve0000 folds.
DirkPitt_51 folds.
** Dealing Turn ** [ K♦ ]
cherr0908 checks.
AB_illusive bets [$125]. <-- ?
cherr0908 raises [$250].
AB_illusive?
NL400, straight vs. CR
Den er svær, men som jeg ser det er der kun fold eller push som muligheder.
Tror jeg vælger at pushe denne her, grundet at du har været meget agressiv ved bordet.
Men ellers vil jeg mene den bliver spillet meget efter reads, men uden reads og med din agressivitet, pusher jeg her.
Mvh.
Når han check-caller floppet og check-mini-raiser turn, synes jeg det lugter af monster. Men kan self sagtens være KQ fx.
AK, AA, KK, JJ hører vi vel fra preflop, specielt OOP i en multiwaypot.
Som jeg ser det er der altså kun KJ tilbage, vi er slået af, og den kunne vel sagtens være spillet på denne måde...(?)
Et clickraise bruges vel tit af folk der bliver trætte af meget aktive og aggresive spillere, men det virker nu som et noget dyrt clickraise på turn, hvis han blot vil have dig til at slowe down (generelt set)...
@ Jungleras
Jeg kan ABSOLUT ikke sætte Villian til KJ. Tror ikke han c/c floppet med to mand efter sig, på så drawfarligt et flop som det er.
Enig i at det sagtens kan betyde monster. men her tror jeg mere på KQ. Jeg betaler her!
Jeg sætter ikke nødvendigvis villain på KJ, men som jeg siger er det den eneste hånd jeg kan se vi er slået af...
Jeg pusher her hver gang, men jeg véd ikke om det er rigtigt. Kryds fingre, og håb han har KQ/KT nok gange. Hvis du er bagud her, tror jeg, at det er 80% chance for, at det er til KJ, 15% til AK og 4% til QQ og 1% til AA/KK :) Med andre ord har han oftest været ulækker heldigpik. Jeg har desværre ikke mere at tilføje.
Jeg tror også jeg giver ham stacken på nakken. Er modstanderen generelt tricky, vil jeg ofte calle for at få endnu et udstik fra ham på riveren. Sagen er jo den, at han også har svært ved at sætte os på de samme hænder og kan være på et move.
Men uden reads ryger skillingerne til midten her.
/Mikael
Enig med de andre. Skillingerne i. Hans spil indikerer ikke at han har hverken AK, KJ, AA, KK eller JJ og da der ingen flushdraws er er jeg meget tilbøjelig til at sætte ham på en suited QT ligesom dig. Han caller ude af position PF ind i tre mand (drawing hand for mig). AA, KK, JJ og AK skulle han raise. Har han called med med KJ her så ville han (imo) bette det flop (checkraise måske her pga. A). Ergo er den eneste hånd tilbage QT (som passer fint med hans check call på floppet) og andre dårligere Konger, som han nu vil have value ud af på turn.
Så skub her og afvent split pot eller en (outdrawing) dårligere K...
;-D
damster
Jeg synes det er marginalt, og jeg kan stadig ikke beslutte mig for, hvad der er godt. Faktum er, villain ikke ved andet, end at jeg ikke drosler ned på turn, og det vel at mærke et turncard, som ville være ultra-scary for alle A''er undtagen AK. Givet mit PF tempo, specielt i position, tror jeg umuligt han kan sætte mig på AK. Men altså - det er jo langt fra sikkert, at han holder øje.
Igår besluttede jeg mig egentlig for, at det skulle være et fold. Idag har jeg så ombestemt mig lidt igen.
Jeg var dog en retti varm tyr på det tidspunkt, så jeg sendte stakken til midten efter lidt tid, og villain insta-caller med KQ, og fylder ikke op på river.
- AB