***** Hand History for Game 4721510399 *****
$400 NL Texas Hold''em - Thursday, July 13, 18:36:23 ET 2006
Table Keiki Bear (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: havnen ( $295.18 )
Seat 3: AKBLAGGER ( $232.84 )
Seat 6: nanonoko ( $802.10 )
Seat 2: gxizor ( $400 )
Seat 5: MeSoSry ( $419.10 )
Seat 4: tulek ( $464.21 )
MeSoSry posts small blind [$2].
nanonoko posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to gxizor [ 8♦ 8♣ ]
havnen calls [$4].
gxizor raises [$20].
AKBLAGGER folds.
tulek folds.
MeSoSry folds.
nanonoko calls [$16].
havnen calls [$16].
** Dealing Flop ** [ 9♥, 7♦, 6♦ ]
nanonoko checks.
havnen checks.
gxizor bets [$50].
nanonoko calls [$50].
havnen folds.
** Dealing Turn ** [ 5♥ ]
nanonoko bets [$50].
gxizor raises [$130].
nanonoko calls [$80].
** Dealing River ** [ 9♦ ]
nanonoko bets [$200].
Andet end at brække mig, hvad gør jeg her?
NL400 sucky river
Jeg kan simpelthen ikke finde en hånd, du slår, der spiller sådan der. Jeg tror, du ser en completed flush rigtig rigtig ofte.
- AB
Han kan vel strengt taget godt spille en 8''er sådan her, men jeg folder også. Jeg havde dog nok skubbet turn.
med 2 gange mulige flush draws er dit bet på turn alt for lavt - der skal bankes igennem med ai - ikke stærkt nok
nanonoko spiller normalt mange borde og er ikke en fisk.
Tror ikke han har flushen - ligner ham ikke at fiske til river efter flush.
Hvilke hænder sætter i ham på sådan som den er spillet ???
1. Trips på floppet - med flush og str8 draws tror jeg han ville reraise på floppet.
2. Overpar - tvivlsomt da han normalt ikke overspillet sine overpar.
3. Ax ruder en mulighed - men ville han calle 20 preflop OOP med den + bette ud på turn med mindre det er A9 ruder + calle et reraise.
4. 55 kunne også være en mulighed - men tvivler.
Faktisk ikke så sikker på du er slået i denne hånd.. der er sådan ca 620 or so $ hvor du skal smide 200$ ind......
Sætter ham umidbart på 7h8h, A9ruder, A9o - kan godt være det er mig som er en tyr, men tror du er fin nok her mere 1:3 gange sådan som den er spillet og måden nanonoko spiller normalt.
MEN den store fejl her er på turn spillet imo - når han better 50 der så skal der pushes. Der er for mange kort som sætter dig i denne ubehaglige position.
Han siger 50 hvorefter jeg siger 280? arh.. Så taber jeg vist rimelig mange hænder. Skulle måske have været 175 i stedet, men jeg var i tvivl om hvilken slags hånd han havde. Et draw var relativt sandsynligt, men et overpair der gerne ville til showdown kunne jeg også godt se.