Så er vi tilbage på banen igen...
Spillet er bossen...
Jeg har spillet noget 30 / 23 / 3 agtig spil og lige kommet til bordet for nylig.
Jeg har dog spillet en del med villan før og der er ingen notes udover at han er en TAG ABC der ikke rigtig laver nogle vilde moves.
Har selv en masse input, men vil gerne høre hvad folk siger...
Vi tager den lige i steps...
BossMedia Game #599131857: Table Turbo TH 117 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 23:03:45 - 2007/04/24
Seat 1: Kroisos77 ($537.00)
Seat 2: Sandra| ($930.10)
Seat 3: poker-can ($1172.74)
Seat 4: Hero ($477.30)
Seat 5: ugh-mefish ($1332.50)
Kroisos77 posts the small blind of $2.00
Sandra| posts the big blind of $4.00
ugh-mefish is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [7♠ T♠]
poker-can calls $4.00
Hero raises $20.00
ugh-mefish folds
Kroisos77 folds
Sandra| calls $20.00
poker-can folds
*** FLOP *** [T♦ 2♥ 2♦]
Sandra| checks
Hero bets $32.00
Sandra| raises $80.00
Hero?????????
Hvad gør vi her? Hvilke hænder er i hans range og hvad er vores muligheder? Ser måske ud som en simpel hånd men mener der er en del i den?
NL400, T7s, flopper TP og bliver CR
Hvad er dine normale stats, altså hvordan husker han dig?
Sætter ham på JJ, A10s/K10s eller FD / AIR selvf, heriblandt AQ eller lign - men folder bare som udganspunkt på floppet hvis der ingen dynamik er og han har spillet tørfisk.
@Turbo
Er ret sikker han husker mig som ret agg.
@Hardkre
En std. TAG rr PF med overpar, så dem er jeg faktisk ikke ret bange for...
Jeg er også i tvivl men ved ikke om han er i stand til at CR oop med FD? Regner dog ikke med det, men self. kan jeg ikke vide det
En std. TAG har vel ikke en 2'er og raiser ikke en T'er. Call og se ham an.
Altså, det kan han sagtens have. Mange vælger bare en mere passiv linje med dem. Så spørgsmålet er vel, hvor ofte han kan finde et bluff frem, hvis du siger han ikke er fancy. Jeg 3-better ihvertfald ikke, hvis det er det du spørger om.
Nah tror egentligt heller ikke han raiser en 10er, men JJ holder jeg stadig på er en mulighed, ser ofte de bliver flatcalled preflop OP. Elleres virker FD som en mulighed, eller bare overkort.
Sandra har mere end ofte luft her.. jeg skubber før han skubber turn.. :)
"jeg skubber før han skubber turn.. :)"
Hvorfor ikke lade ham bluffe, hvis man tror man er foran? Det er da pænt dumt :-)
Jaaaa men han er også den største skrubabe...!
Har så mange slansky til gode hos ham!
Det er desværre et turbo bord hvilket nogle gange kan gøre ens beslutninger lidt semi mærkelige...
Da han CR sætter jeg ham til
22-TT
FD
Air
TJs-AT
MEGET sjælden JJ...
Det jeg når at tænke er at jeg med de fleste af de hænder vil kunne skyde ham af den / dem med 2 eller 3 barrels self. hvis der kommer nogle høje kort der vil være gode til det osv....
Så da jeg caller ligger jeg på 35% fordi jeg tror jeg er foran og 65% om at vil lave min hånd om til et bluff....
Så planen er at hvis der kommer et scarecard og han byder at skubbe indover og hvis han checker prøve at få ham af den, jeg ser Axs som MEGET usandsynlige...
MEN, min plan går i semi vasken da dette "flotte" turnkort dukker op, hvad nu? Og hvad er planen??? Check bagved, bluff? VB??
Hero calls $80.00
*** TURN *** [T♦ 2♥ 2♦] [7♥]
Sandra| checks
Hero????
Beskyt.
Så nu prøve vi at få value? Hvilket bet ville være bedst hvis det er det vi går efter, og hvorfor?
133
Er mindre end 133 ikke meget lidt at byde ud i en pot på 200 ca(hvis min morgen matematik er i orden)?
hmm jo I guess, men jeg ved sku ikke om det er et value bet, og er ikke meget for at stikke stort ud i ham hvis han nu har en bedre kicker til 10'eren. Og et bet på hvad, 90, har samme effekt, han checker stadig til os på river ,og så kan vi checke bagved. Hvis vi better 133+ så betaler han også med a,10 og checker til os på river.
Altså dont splash the pot..
Brænderen skrev: "Dont splash the pot"
Det er også rimelig svært at gøre online.
Jeg tænker det samme og byder 116...
Hvad siger folk til det? Vil gerne have betaling af evt. draw, MÅSKE PP og en svag T?
hmm ja, 116 er nok ikke helt væk
Men en svag 10'er? der findes da ingen 10'ere der er svagere end din som caller et raise pf?
Arhhh lol havde ikke set at du havde skrevet at der kom en 7'er, sorry så er det jeg har skrevet jo helt forkert.
Men ja så syntes jeg også 116 er et godt bet! måske 125
Hero bets $116.00
Sandra| calls $116.00
*** RIVER *** [T♦ 2♥ 2♦ 7♥] [T♥]
Sandra| checks
Hero goes all-in with $261.30
Sandra| calls $261.30
River er som sagt en smuk ting....
Det som er mærkeligt er at han på river tænker helt i bund inden han caller som får mig til at tænke på om han har et PP33-JJ eller endda med A høj??
hvad kaldte han med ?????
Sys du spiller den helt efter bogen KP - lige min smag. Og ja den river der gør jo poker dejlig nemt. SKØNNO. Resultat?
@Ahle
Nej syntes jeg ikke... Syntes turn er meget sjov og gør hånden ret ustandard...
Det er også turn og flop der er mest at snakke om...
@Alle
Han mucker self.
Hvad er der af andre fornuftige muligheder på flop/turn, som du ser som interessante/fornuftige?