NL400, T9s bliver CRet af tricky/fancy villain

#1| 0

NL400, 6-handed, eff stacks 414

Villain2 er en lidt tricky reg, spiller 24/20/3,6 og CR-flop 18% over 4k hænder.
Han har for nogle dage siden CRet hero på et KQJr-board og skudt en blank turn. Efter hero foldede viste han 68o op.

På baggrund af dette føler jeg mit flop-call er std, men bliver en smule i tvivl om bedste action på turn.

Villain($498)
Villain2($418)
Villain3($486)
Villain4($394)
Hero($2,254)
Villain5($400)

Villainposts (SB) $2
Villain2posts (BB) $4

Dealt to Hero T 9

fold,
Villain4raises to $9
Herocalls $9
fold,
Villaincalls $7
Villain2calls $5

FLOP ($36) 7 3 9

Villainchecks
Villain2checks
Villain4checks
Herobets $28
Villainfolds
Villain2raises to $72
Villain4folds
Herocalls $44

TURN ($180) K

Villain2bets $108
hero?

22-12-2009 20:57 #2| 0

Svær hånd - syntes dit floplead er fint havde måske gjort det en smule mindre noget 24-26 agtigt.

Til reraiset - hvis han ikke har været out of line i denne session finder jeg nok hurtigt et fold frem (tørt bord - men det ved han selvfølgelig skal han er tænkende) - du har ikke mange bagdørstræk og mod en vildbasse bliver mange turns sværre at spille.

Hvad mener du selv er i hans range?

Men hvis mave fornemmelsen er at han er ude i sjov betaler jeg turn og går broke på any river men det er skal være read afhængigt grundet det du har på ham.

22-12-2009 21:18 #3| 0

På floppet gør det vel Villain2's raise stærkere at Villain4 stadig er left to act.

Erfaringsmæssigt synes jeg også at et top par er svært at trække value ud af i NL. De har sq altid to par eller bedre. ;)

Jeg læner mig nok op ad et fold til hans raise på floppet.

23-12-2009 01:58 #4| 0

@fedesen

"På floppet gør det vel Villain2's raise stærkere at Villain4 stadig er left to act."

Nej det synes jeg ikke; villain4 er initialraiser og har valgt droppe cbet fra CO i en 4-way pot. Når så hero better og villain2 CRer, vil jeg mene initialraiser folder 95+ procent af tiden.

Det som gør spottet lidt tricky er at jeg har svært ved at læse villain2's hånd pga hans generelle stil. Han kan vælge denne linje med sets, Kx, gutters, air og ssv. også en del 9x/andre made hands ala PPs/A3s/A7s
Spørgsmålet er hvor tit en tricky villain som ham her har disse forskellige holdings og hvad der så er smart at gøre på baggrund af dette.

23-12-2009 04:26 #5| 0
Pokernets ME vinder !
"Villain2 er en lidt tricky reg, spiller 24/20/3,6 og CR-flop 18% over 4k hænder.
Han har for nogle dage siden CRet hero på et KQJr-board og skudt en blank turn. Efter hero foldede viste han 68o op"

Dette plus boardets tekstur + vores hånd = call turn og call de fleste rivers.

Vi har en setblocker, så de eneste hænder villain kan spille for value sådan her er 33 og 77 (6 combos). Vi repper ikk en skid med vores flop bet, vi ligner stortset hele vores range der bare vil tage potten ned. Det er svært for os at fortsætte på det turn kort, fordi der er så få nut-hands på floppet (9 combos af sets i alt), og fordi vi kan have så mange marginale holdings, selv når vi betaler flop CR.

Håber det giver mening - det blev lidt roddet og klokken er mange.
23-12-2009 15:36 #6| 0

K er det nye A, bare så i ved det... Det virker dumt at bluffe her med 4mands pot, og du har nemt mulighed for nuts. Men det virker også dumt at c/r KQJ flop og bette blank turn med 0 EQ + hans betsize er lidt fjollet.

Jeg caller nok turn, og ser hvad der sker på river.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar