Spillet er ret hårdt og der bliver spillet friskt til preflop.
2 hænder forinden kaldte jeg prebs 3 bet med A5s fra SB i blind battle, flop hedder K94 med 2 hjerter og dette bliver checket igennem, turn hedder 6 hjerter, og jeg skyder 3/4 pot, han raiser til 3.5x mit bet, jeg skubber indover og han folder efter 15 sek.
Prebs spiller 32/24 med 3 bet på 9.5, Jeg selv har spillet 25/19 og har været temmelig aktiv ved bordet.
Seat 1: Revisorn666 ( $317.00 USD )
Seat 3: -IDDQD- ( $1076.48 USD )
Seat 4: prebs85 ( $768.50 USD )
Seat 5: Dexter_08 ( $744.70 USD )
prebs85 posts small blind [$2.00 USD].
Dexter_08 posts big blind [$4.00 USD].
Dealt to -IDDQD- [ J♣ T♣ ]
Revisorn666 folds
-IDDQD- raises [$12.00 USD]
prebs85 raises [$36.00 USD]
Dexter_08 folds
-IDDQD- calls [$26.00 USD]
** Dealing Flop ** [ T♠, Q♦, 3♦ ]
prebs85 checks
-IDDQD- checks
** Dealing Turn ** [ 5♦ ]
prebs85 checks
-IDDQD- bets [$44.00 USD]
prebs85 raises [$138.00 USD]
-IDDQD- calls [$94.00 USD]
** Dealing River ** [ 8♠ ]
prebs85 bets [$242.00 USD]
-IDDQD- ??
Bør jeg checke turn med min showdown value, eller beskytte min hånd? Han kan raise turn og give mig en lorte situation på river når jeg better, on the other hand kan jeg sagtens have den bedste hånd, dog er der mange skod kort der kan falde.
Hvad siger PN ?
NL400 TJs semi deep
preflop + flop er perfekt. turn better jeg også som standart med mindre jeg har en ide om at min modstander er meget tricky.
de fleste ville bette farvetræk på floppet som standart specielt ved mere end 150 bbs.(da risikoen for at hero skubber over er mindre).
altså med mindre han er meget passiv som jeg er ret sikker på han ikke er og som stats også siger så checker han aldrig turn igen med AQ QQ TT 33 10q dvs han repper reelt kun flushen og ofte vil folk også bette divese små flush komboer(når du har checket floppet bag ved)
Hans linje er utroværdig, og siden han er reg burde han godt vide dette, og måske derfor ikke bluffe den, men tror ofte man ser et semibluff a la A♦ X. så jeg betaler turn check raise og næsten alle bets på river hvis den blanker dvs vi skal dodge ruder, J's, Ks og så kommer den til overvejelse
Pga. jeres historie tror jeg, at jeg folder turn. Normalt caller jeg ned medmindre jeg har en dårlig fornemmelse.