Hi PN. Hånden er som følge på ukendt villian som jeg ikke har noget på .. han har spillet ca. 20 hænder uden at jeg har lagt mærke til ham.. ha har 25/18 /12,5 /3,0 over lidt under 100 hænder. Jeg har umiddelbart indtryk af at vores villian er reg
***** Hand History for Game 1745201620 ***** (IPoker)
$400.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, July 24, 11:43:50 ET 2009
Table Rowley (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Seat 1: Hero ( $562.30 USD )
Seat 3: MrBlueplay ( $250.19 USD )
Seat 5: zzzsovezzz ( $462.00 USD )
Seat 6: thecheese01 ( $357.63 USD )
Seat 8: d0dd087 ( $400.00 USD )
thecheese01 posts small blind [$2.00 USD].
d0dd087 posts big blind [$4.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ K♥ 9♥ ]
hero raises [$14.00 USD]
MrBlueplay folds
zzzsovezzz calls [$14.00 USD]
thecheese01 folds
d0dd087 folds
** Dealing Flop ** [ 9♠, 6♦, 4♦ ]
Hero bets [$20.00 USD]
zzzsovezzz raises [$65.00 USD]
hero calls [$45.00 USD]
** Dealing Turn ** [ J♥ ]
Hero checks
zzzsovezzz checks
** Dealing River ** [ 2♣ ]
Hero checks
zzzsovezzz checks
Hero wins $161.00 USD from main pot
zzzsovezzz shows [A♦, T♦ ]
hvordan sys I hånden er spillet?
NL400: top par ude af position
Dit nick kan ses preflop - hvis du vil ændrer det.
Hånden har jeg ikke så meget at sige til - Er udelukkende tourspiller.
Min første tanke var mos, inden jeg kom til bunden, fordi jeg tænkte FD, eller steal.
Det er dog altid svært uden reads. Spiller han kun sæt på den måde, eller netop også FD's, eller forsøger at stjæle potten når der ikke er meget du kan have ramt her.
Jeg ved ikke om der er et default spil her. Alt er skidt hvis han sidder med handsken, og i dette spot for han også max value, da han reelt kan tage potten ned på floppet, og nu får lov til at trække gratis på turn til sine 12 outs.
Kalder du hvis han better 2/3 pot på turn?
I sådan situation tror jeg på at det handler om at beskytte min stack. Gøres dette bedst ved at check -call , evt check -bet turn... hvor vi har mere information.
problemet med at bette her er vel at det er så oplagt at reraise, så har han jo omkring omkring 20 bluff outs som han kan skyde mig af på (opended striaght flush, aces).
spændende med kommentarer. tror virkelig det er sådan en hånd man kan dumme sig ofte i..
Jensen)
#1 selvom han har FD vil vi aldrig være særligt godt inde, han vil jo som sagt mindst ha 12 outs. tror aldrig jeg vil calle 2/3 pot på turn, så bliver det enten all in eller fold ikke?`
Jeg folder pre.
Hånden her viser meget godt hvorfor.
Du kommer i en meget marginal situation med en marginal hånd ude af position.
Du kan imo aldrig mose floppet, da alt der er dårligere smider, og du bliver kun callet af bedre hænder. Hvis villain er bare en smule kompentent, kan han udspille dig på mange turn- og riverkort.
Som spillet er det jo helt optimalt spillet af dig.