Jeg synes jeg er en skidt postflop spiller, så i den kommende tid vil der komme en del "standard" hænder til diskussion.
Laurensds spiller 23/19 3b4%
Jeg har selv spillet forholdsvis stramt ved bordet.
Hvad siger I til linien, og kan vi Valuebette river?
Seat 1: olla91 ( $345.24 USD )
Seat 2: maffiosa ( $315.78 USD )
Seat 3: Problematiq ( $884.80 USD )
Seat 4: laurensds ( $517.70 USD )
Seat 5: GutshotBaby ( $672.20 USD )
Seat 6: -IDDQD- ( $376.00 USD )
olla91 posts small blind [$2.00 USD].
maffiosa posts big blind [$4.00 USD].
Dealt to -IDDQD- [ Q♦ A♣ ]
Problematiq folds
laurensds raises [$16.00 USD]
GutshotBaby folds
-IDDQD- calls [$16.00 USD]
olla91 folds
maffiosa folds
** Dealing Flop ** [ 8♠, A♥, 4♥ ]
laurensds bets [$26.00 USD]
-IDDQD- calls [$26.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 9♣ ]
laurensds bets [$58.00 USD]
-IDDQD- calls [$58.00 USD]
** Dealing River ** [ T♣ ]
laurensds checks
-IDDQD- checks
NL400 - TP vb river?
(Er par niveauer over mit normal limit)
Kunne være rart med potsizes og så hvormange hænder du har på villain.
Om hånden:
Jeg 3better så godt som altid her preflop.
Det kan vel diskuteres om man kan hive ekstra value ud af villain, men hans stats indikerer han spiller fornuftigt, så check bagved tror jeg er fint nok.
Hvad kan vi forvente der betaler os af på river?
AJ, og måske nogle af de helt små esser, men vores kald på flop og turn fortæller ham at vi må have et A imo, derfor jeg checkede bag
Fint med call preflop mod et UTG+1 raise, 3bet er dog og så fint.
River checker jeg bagved - tror du ser AK og AQ lige så ofte som AJ her og AK,AQ caller mens AJ ofte folder til et bet. Der er ikke rigtig andre hænder i villians range udover air.
Ang. linjen ellers vil jeg til tider 3-bet floppet for at tage kontrol over potten.
Preflop er lidt afhængigt af hvor mange hænder du har på villain, men som udgangspunkt 3better jeg en spiller som ham her, der typisk åbner med alle broadway combos, samt alle pps.
Floppet og turn er som spillet std. imo. River er lidt timing afhængigt, og umiddelbart better jeg for at få alle A'er, incl. de andre hænder han kan fange et bustet draw med, til at betale.
"Hvad kan vi forvente der betaler os af på river?
AJ, og måske nogle af de helt små esser, men vores kald på flop og turn fortæller ham at vi må have et A imo, derfor jeg checkede bag"
Alt efter hvor godt kendskab villain har til Hero, kan han ikke udelukke du spiller f.eks et mid H♥ draw sådan her, så jo...jeg synes der er mange andre hænder end Ax du kan ha her.
GA
Jeg hæver floppet eller spiller som dig, og valuebetter river 100%. Tror din linje er den bedste da du får 2 streets value fra de hænder han barreler.
Hvordan kan du slå NL400, hvis du er en skidt postflopspiller? Bare marginalt skidt eller? :)
Til hånden - bet river som de andre siger, men hvis det nu var dig der havde bettet hele vejen så burde du checke i position og check-calle OOP på den river.
lyl msm !
Jeg slår skam spillet for en decent rate. Men jeg vil være vildere!